  • 11. Data: 2015-08-23 10:00:43
    Temat: Re: archiwizacja SMS
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak druga strona nie protestuje, to znaczy że przeprowadzenie tego
    > dowodu nie było konieczne, wystarczy przesłuchanie stron.

    Druga strona protestuje, ale jak widzi smsa to kiwa głowa i przyznaje
    racje.

  • 12. Data: 2015-08-23 14:36:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-23 o 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Druga strona protestuje, ale jak widzi smsa to kiwa głowa i przyznaje
    > racje.

    Można tez mieć i takie szczęście :)

    Choć jak to cwaniak, to pozostanie cwaniakiem - nic prostszego wyprzeć
    się autentyczności smsa lub jego mocy oświadczenia woli.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2015-08-23 14:55:26
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-08-22 o 01:46, rs pisze:
    > poszukuje dobrego i prostego programu, do archiwizacji korespondencji
    > via SMS, w takiej postaci, żeby można ja było potem przedstawić w
    > czytelnej formie np. w sądzie.
    > z góry dziękuję za rzeczową informację. <rs>

    sms na telefonie nie jest zadnym dowodem bo mozna sobie go wysłać samemu
    np. z odpowiednich stronek internetowych i nie bedzie widać zadnej róznicy
    https://en.wikipedia.org/wiki/SMS_spoofing
    jedynym bezprzecznym dowodem sa dane retencyjne operatora.

    --
    @foe_pl

  • 14. Data: 2015-08-24 01:46:38
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/22/2015 4:32 AM, Budzik wrote:
> [...]
    > Mozna było zgrac cała zawartośc smsów do pliku i potem go odtworzyc na
    > innym telefonie wiec moze chyba posłużyc tez za archiwum.

    dzieki za odpowiedz. <rs>

  • 15. Data: 2015-08-24 05:27:04
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-08-23 09:13, Liwiusz pisze:

    > Nie trzyma, więc nie udostępni.

    Trzyma, bo taki ma obowiązek - przez rok lub dwa lata (coś się ostatnio
    zmieniło to pewnie rok)

    Robek

  • 16. Data: 2015-08-24 07:55:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 05:27, Robert Polkowski pisze:

    > Trzyma, bo taki ma obowiązek - przez rok lub dwa lata (coś się ostatnio
    > zmieniło to pewnie rok)

    Nie trzyma, nie ma obowiązku, ma nawet zakaz, nie wprowadzaj w błąd
    swoją niewiedzą, proszę.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-08-24 18:33:19
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    Liwiusz aka hucpol wrote:
    > Nie trzyma, nie ma obowiązku, ma nawet zakaz, nie wprowadzaj w błąd
    > swoją niewiedzą, proszę.

    wieprzysz bos naiwny! u neofaszystow germanskich, ösis, zabozerow,
    w ograniczonym stopniu spanielow; sa zapisywane i przetrzymywane.
    czas przetrzymywania jest rozny; u roznych wasali MORD-BANDY nato.
    wy jestescie parszywymi *przydupasami* nato, zdradziliscie slowian
    wy nie rzadzicie, wami rzadza usrael'scy *MORDERCY* i wy *pacholy*
    podlegacie ich prawom!

    a w sumie to rs poszukiwal "programu do archiwiz. korespondencji"
    a wy tu *PIERDOLICIE* jak typowa chutzpah u hucpoli; na temat!

    --
    "kto w demokracji nie jest czujny, obudzi sie w dyktaturze" - goethe
    "gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht