  • 1. Data: 2011-05-16 21:22:25
    Temat: [archeo] Stary sprzęt do radiowęzła
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    Witajcie.

    Kojarzy ktoś może typ sprzętu (bardzo starego bo jeszcze lampowego)
    produkcji polskiej stosowanego w radiowęzłach ? Nazywali to chyb
    "RAdiola" czy jakoś tak
    Pamiętam, że ponad 20 lat temu mieliśmy coś takiego w szkole.
    Miało to odbiornik radiowy, magnetofon szpulowy ZK-120 albo zk-140 i
    wzmacniacz lampowy. Niestety za diabła nie mogę sobie przypomnieć co to
    był za sprzęt i kto był tego producentem.

    G.B.

  • 2. Data: 2011-05-16 22:08:37
    Temat: Re: [archeo] Stary sprzęt do radiowęzła
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Mon, 16 May 2011 23:22:25 +0200, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
    <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wzmacniacz lampowy. Niestety za diabła nie mogę sobie przypomnieć co to
    > był za sprzęt i kto był tego producentem.

    Może to?
    http://oldradio.pl/karta/1038/Radiola_ZDZ_Rzeszów_R_
    100.html

  • 3. Data: 2011-05-17 06:35:49
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > Może to?
    > http://oldradio.pl/karta/1038/Radiola_ZDZ_Rzeszów_R_
    100.html

    Tak, chyba o to chodziło.
    Dzięki
    G.B.

  • 4. Data: 2011-05-19 22:21:08
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brzęczyszczykiewicz" <g...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:iqs4ii$npp$1@news.onet.pl...
    > Pamiętam, że ponad 20 lat temu mieliśmy coś takiego w szkole.

    Widzę, że odpowiedź dostałeś, a ja chciałem tylko napisać, że to było chyba
    40 lat temu.
    Ale widać szkołach "pracowali" na "nowoczesnym sprzęcie"....
    Ja też na laboratoriach z informatyki (na studiach) perforowałem taśmy do
    Odry 1300....
    Komputer zajmował spore pomieszczenie...

    Pozdrawiam
    Feromon