    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: apple
    Date: Fri, 29 Mar 2013 10:42:45 +0100

    On 2013-03-29 08:10, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, jak sie soft sypie to ma zle opinie i sprzedaz spada.

    Pisalem do tworcow CoPilota odnosnie znacznie wiekszego poboru pradu na
    SGS2 niz alternatywne aplikacje, ktos zalozyl watek na ich forum
    odnosnie tego samego problemu. Odpowiedz, ktora otrzymalem swego czasu
    od nich mozna strescic krotko: nic z tym nie zrobimy. Slowa dotrzymali -
    do tej pory, jesli chce, zeby urzadzenie sie chocby minimalnie ladowalo,
    musze wlaczyc tryb oszczedny. Z wlaczonym programem nagrywajacym widok z
    kamery i nawigacja poziom baterii spada niezaleznie od tego co bym nie
    robil. Ladowarka oryginalna Samsunga, chyba 2A. Byly tez swego czasu
    duze problemy z nawigacja Sygic, developerzy prosili o reczne slanie
    logow do nich i opisywanie problemow na ichnim forum.
    Poza tym, czy masz pewnosc, ze Stefan nie wlaczyl automatycznego
    raportowania bledow po wysypaniu sie aplikacji?
    Jeszcze jedno - jesli brak raportow tak zle wplywalby na poprawe
    dzialania aplikacji to dlaczego zawieszenia aplikacji na sprzecie
    jablkowym bylby na porownywalnym poziome jak na Androidzie? (z rok temu
    byla w sieci grafika obrazujaca jak to wyglada na przykladzie
    poszczegolnych wersji systemow).
    Posumowujac, nie mam nic przeciwko slaniu anonimowych raportow do
    developerow, tylko niech zawicha programu nie zamraza mi na ilestam
    sekund urzadzenia pozostawiajac czarny ekran i zero odpowiedzi na
    wciskanie guzikow.