  • 21. Data: 2024-05-14 02:16:22
    Temat: Re: app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v1tjd3$vd2$2$Cav@news.chmurka.net>
    user Cavallino pisze tak:

    > Na tym polega ta transmisja.
    > Przez wifi ma iść.

    no o tym piszę

    karta wifi jest w tv jedna

    albo się łaczy z routerem dostawcy internetu albo z telefonem

    a u mnie jest adhoc telefon -> telewizor

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 22. Data: 2024-05-14 07:25:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-05-2024 o 02:16, PiteR pisze:
    > in <news:v1tjd3$vd2$2$Cav@news.chmurka.net>

    > no o tym piszę
    >
    > karta wifi jest w tv jedna
    >
    > albo się łaczy z routerem dostawcy internetu albo z telefonem

    Ma się łączyć routerem i przez niego z telefonem.

  • 23. Data: 2024-05-14 11:20:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    U mnie działa, aczkolwiek nie chcę w tej chwili sprawdzać co (bo jeszcze przestanie
    ;)).
    Problemem z kolei jest zupełnie inna proporcja ekranu w telefonie i w TV, i obracanie
    telefonu z formatu pionowego do poziomego.

    -----

  • 24. Data: 2024-05-17 08:17:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Apka na telefon pod tytułem "TV Cast (Samsung)" nie działa?