    Date: Wed, 27 May 2015 01:54:58 +0200
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: aparat fotograficzny zasilanie "na paluszki"

    Użytkownik Waldek napisał:
    > Ja sobie zamówiłem taką -
    > http://charger.nitecore.com/product/digicharger-d2
    > też ma "przelotkę" na 12V - i cena niższa o ~30% od tej którą podajesz.
    >
    > U mnie ma zastąpić Voltcrafta (BC900) oraz ładowaczke UltraFire do litówek,
    > a coś mi ostatnio przybywa gadgetów na te ostatnie
    > - mam też z konieczności LiFePo4 - jako zamiennik baterii CR123
    >
    > Pozdrawiam

    Ciekawa ładowarka ale tylko na cylindryczne baterie ze stykami po obu
    stronach. Wskazany przeze mnie Hahnel ładuje przede wszystkim litowe
    różnych odmian ze stykami po jednej stronie. Pokrętłami ustawia się
    rozstaw styków, włożyć można od góry lub poziomo. Napięcia 3,6 3,7 7,2
    7,4. Mam aparaty i kamerę na różne dedykowane litowe "klocki", więc to
    mi załatwia podróżne ładowanie.
    To trochę inne zastosowanie, niż Twoje. Muszę o niej poczytać, bo
    jeszcze nie używałem LiFePO a o jakiś IMR nie słyszałem.