  • 11. Data: 2011-11-17 19:15:42
    Temat: Re: antifog w sprayu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-17, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:
    > [...] a w Motoakcesoria:
    >
    > http://www.moto-akcesoria.pl/oslona-nosa-do-kaskow-s
    chuberth,p,14571

    > za 70 zł :)

    Zawsze mozesz wziac na raty, Juz od 7,00 PLN miesiecznie.
    > Za tyle to niektórzy cały kask kupują.

    Za 70 PLN to ja kupie 5 kaskow na Allegro...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-11-18 10:22:03
    Temat: Re: antifog - niekoniecznie w spraju
    Od: " turpin" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ostatnio synkowie na okoliczność urodzin młodszego zmusili mnie do
    całodziennego taplania się w błocie i uganiania po krzakach (oni nazywali to
    grą w paintball) i przy okazji odkryłem coś takiego:

    http://www.manicpaintball.com/shop/view_product.html
    ?prod=1124

    (nie wiem jednak, czy dostępne w Polsce)

    Na szybie od kasku motocyklowego efekt jednej 'ścierki' trzyma się około tygodnia.

  • 13. Data: 2011-11-18 11:31:59
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 17 Lis, 20:15, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Za 70 PLN to ja kupie 5 kaskow na Allegro...

    I jak Ci jeden zaparuje to sobie założysz drugi itd....

    pozdr,
    Ekim