  • Data: 2011-05-16 07:56:31
    Temat: Re: anteny Televes DAT 75
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > na początku też byłem zafascynowany ich antenami.

    Z tą fascynacją to nie przesadzaj, po prostu są solidnie i
    dobrze zrobione.

    > a nasze tak daleko nie odbiegają, nie wiem czy masz takie
    > złe doświadczenia?

    Wiesz, jak wyciągam z pudełka blaszki, o które można sobie
    palce obciąć, to już jest negatywne wrażenie. Potem żeby to
    wszystko skręcić musisz używać kombinerek, bo elementy nie
    pasują. Może komuś to nie przeszkadza, mi tak :-)

    > a wydać ok 200 za kierunek, trochę sporo.

    Widzisz, to zależy komu świadczysz usługę, Jeśli montujesz
    antenę dziadkowi w altance na działce to fakt, ciężko od
    niego żądać kilkuset zł za usługę. I konwertera za 100 czy
    więcej też mu nie założysz, bo się zapłacze. Ale ja muszę
    jednak używać elementów przynajmniej ze średniej półki. Nie
    będę czarował że stosuję z wyższej, bo to nieprawda, nie
    stać mnie na to. Raczej z dolnych partii średnich półek ;-).
    Za mała sieć niestety...