  • Data: 2011-05-17 11:54:31
    Temat: Re: anta yagi na 28 kanal
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > poszukuje najbardziej zyskownej anteny Yagi na 28 kanal tv
    > (Mux3 Srem
    > na 555 MHz) oczywiscie z samym symetryzatorem!
    >
    > Kto produkuje/sprzedaje anteny na grupe kilku sasiednich
    > kanalow lub
    > na konkretny jeden?

    A zeby bylo merytorycznie:
    Prawdopodobnie bedzie Ci ciezko znalezc taka antene, z tego
    co sie jakis czas temu orientowalem to producentom nie chce
    sie juz bawic w takie waskopasmowe anteny. Moze jakis
    pasjonat zrobi recznego prototypa? Nie wiem czy nie lepszym
    rozwiazaniem jest antena na IV czy V pasmo o duzym zysku i
    zastosowanie filtra kanalowego. Ale nie wiem jakie masz
    warunki odbioru, tylko gdybam :-)