  • 11. Data: 2006-01-29 10:56:47
    Temat: Re: anonimowy zakup domeny
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@w...sobie.to> napisal(a):

    > Jesli to ma byc tylko trudniej, to chyba jest pozbawione sensu. Kto bedzie chcial,
    > to i tak sprawdzi.
    >
    > Jesli ma byc rzeczywiscie anonimowo... to najpierw zastanow sie co robisz.
    > Jesli skutecznie zatrzesz slady, to domena w kazdej chwili moze przestac
    > byc twoja i NIC z tym nie zrobisz, bo przeciez nie da sie ustalic
    > czyja ona jest :)

    Polemizowałbym :) Dopóki nikt nie chce mu jej jakoś zabrać, to pamiętając
    login i hasło do systemu rejestracji, a może i nawet authinfo domeny,
    może się nią długo posługiwać. :)
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2006-01-29 11:25:23
    Od: d...@w...sobie.to

    Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl> wrote:

    > Polemizowałbym :) Dopóki nikt nie chce mu jej jakoś zabrać, to pamiętając
    > login i hasło do systemu rejestracji, a może i nawet authinfo domeny,
    > może się nią długo posługiwać. :)

    No, *dopoki*. Jesli w tej domenie ma nic nie byc, to faktycznie.
    Ale jesli domena zyska na popularnosci, albo jeszcze zacznie zarabiac
    pieniadze, to sie tacy znajda.
    Nie majac *gwarancji* dysponowania domena, po co ja rejestrowac?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    40. Throw darts at a bare wall. All of a sudden, act excited, telling

  • 13. Data: 2006-01-29 14:07:14
    Od: Robert Święcki <j...@s...net>

    d...@w...sobie.to wrote:

> [...]
    > pieniadze, to sie tacy znajda.
    > Nie majac *gwarancji* dysponowania domena, po co ja rejestrowac?

    Pozostaje jeszcze problem 'po co' rejestrowac całkowicie anonimowo
    domenę. Jeżeli ktoś wie co robi, to nie pyta o takie rzeczy na polipie,
    a jezeli komus brak bystrów w kwestiach sieciowych to nie widzę sensu
    pomogać, bo możemy nieświadomie komuś tym zaszkodzić (tym którzy będą
    szukali właściciela domeny, bo z niej zaspamowano/umieszczono warezik
    etc..).

    --
    Pozdrowienia, Robert!
    http://www.swiecki.net

  • 14. Data: 2006-01-30 11:16:43
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom>

    > Bo z domenami .com raczej nie powinno być problemu.

    już nie
    zmieniło się

    zyga