  • 1. Data: 2015-04-23 06:39:10
    Temat: android 5 na samsung s 4
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do
    wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a
    może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro.

  • 2. Data: 2015-04-23 07:34:03
    Temat: Re: android 5 na samsung s 4
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 23 Apr 2015 06:39:10 +0200, work napisał(a):

    > Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do
    > wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a
    > może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro.

    Nie wydaje Ci się. Ja po upgradzie do Lolipopa na Nexusie 7 (2012) miałem
    tak, że tablet stał się całkowicie nieużywalny. Po jakiś poprawkach zaczął
    działać - z płynnością nie ma to nic wspólnego.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2015-04-23 14:01:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "work" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do
    > wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a
    > może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro

    W S5 zauważyłem dłuższe oczekiwanie na możliwość wprowadzenia pinu. Jest
    klawiatura ale mimo naciskania cyfry nie wchodzą. Nie podoba mi się zmiana
    tła z czarnego na biały. Pewnie teraz żre więcej prądu.

    neelix

  • 4. Data: 2015-04-23 15:40:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.04.2015 o 06:39, work pisze:
    > Witam. Może ktoś podzieli się wrażeniami po aktualizacji androida do
    > wersji 5 na samsungu s 4. U mnie widoczne są delikatne przycięcia.....a
    > może mi się wydaje. Proszę o opinie. Pozdro.
    proszę mi powiedzieć, czy w 5-versji androida, możliwy jest zapis fotek,
    filmów na karcie pamięci i kasowanie ich z karty pamięci?
    ToMasz

  • 5. Data: 2015-04-24 13:36:31
    Temat: Re: androlipa 5 na gamguns s 4
    Od: teleJOLOPOM teleSLEPCOM napromieniowanym na wskros teleCAPOM <i...@p...pl>

    neelix wrote:
    > W S5 zauważyłem

    co za *naiwniactwo*! podobnie jak w malpim gaju!

    gdyby istniala kompatybilnosc androlipy z innymi
    (pozniej produkowanymi *teleBARACHLAmi*) to sam
    gUrgUlofon dostarczyl by wznowien! KURWA ze tego
    teleBANDZWOLY nie potrafia zrozumiec... ... ...?

  • 6. Data: 2015-04-24 14:45:38
    Od: teleJOLOPOM teleSLEPCOM napromieniowanym na wskros teleCAPOM <i...@p...pl>

    ToMasz wrote:
    > czy w 5-versji androlipy, możliwy jest zapis fotek,
    > filmów na karcie pamięci i kasowanie ich z karty pamięci?

    jest!

  • 7. Data: 2015-05-03 08:59:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Nie wydaje Ci się. Ja po upgradzie do Lolipopa na Nexusie 7 (2012) miałem
    > tak, że tablet stał się całkowicie nieużywalny. Po jakiś poprawkach zaczął
    > działać - z płynnością nie ma to nic wspólnego.

    A jakie miałeś motywacje do upgrade do 5-tki?
    Innymi słowy, co ma 5-tka takiego fajnego że się zdecydowałeś?