  • 11. Data: 2019-04-07 16:02:48
    Temat: Re: anatomia wypadku
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-07 o 10:15, kk pisze:

    > Z doświaczenia? :-)

    Też - wtedy brak jest czasu na robienie wypadków samochodowych :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2019-04-07 19:22:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-07 10:33, PiteR wrote:

    > Nie nadążąm kasować twoich postów ale znowu do kf to nie
    > bo trzeba mieć ciebie na oku.

    I będę już mógł pisać co chcę?

  • 13. Data: 2019-04-07 20:56:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > I będę już mógł pisać co chcę?

    zawsze możesz

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 14. Data: 2019-04-09 12:04:14
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-07 o 10:33, PiteR pisze:

    > Nie nadążąm kasować twoich postów ale znowu do kf to nie
    > bo trzeba mieć ciebie na oku.

    Kasuj sobie, ale najpierw wizyta u lekarza. Dobrze ci radzi.

  • 15. Data: 2019-04-09 19:49:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** robot pisze tak:

    > Kasuj sobie, ale najpierw wizyta u lekarza. Dobrze ci radzi.

    Jego porady mam niżej niż "błoto" na obcasach. Pierdoli głupoty od
    samego debiutu / przempoczwarzenia.

    Wysyła mnie do lekarza bo z wariatami nie lubię jeździć?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 16. Data: 2019-04-09 20:12:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    > Jego porady mam niżej niż "błoto" na obcasach. Pierdoli głupoty od
    > samego debiutu / przempoczwarzenia.

    He he toż kk to nikt inny jak Re. Jebus najwyższej próby.
    Takiego debila powinni w zoo pokazywać.

    Tego stylu się nie pomyli :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 17. Data: 2019-04-09 23:34:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-09 20:12, PiteR wrote:

    > He he toż kk to nikt inny jak Re. Jebus najwyższej próby.
    > Takiego debila powinni w zoo pokazywać.
    >
    > Tego stylu się nie pomyli :)

    Nudzisz chłopku

  • 18. Data: 2019-04-10 00:38:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@l...net

    > Coś tam się osiągnęło. Kasa jest. Niewiele zostało już bliżej niż dalej
    > i się zabić przez kogoś? Takich pełno na drogach. Jak się głowy obijają
    > to jest jazda bez marginesu bezpieczeństwa.

    Chyba żartujesz. Nawet bez włączonej wycieraczki podczas
    jazdy w czasie ulewy margines jest aż zbyt wielki!!!
    (skoro skutecznie nie zniechęca)

    [podczas, w czasie -- chyba mam kłopoty z wypowiadaniem się...]

    > W Polsce wspieram PKP ;)

    PKP czerpie z podatków? -- jeśli tak, chyba każdy
    wspiera, kto spala paliwo legalnie kupione w Polsce.

    Skuteczne zniechęcenie dają dopiero karoseryjne dziury/przedmuchy/przewiewy. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-04-10 02:18:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Nudzisz chłopku

    to nie czytaj :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 20. Data: 2019-04-10 12:24:06
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 20:12, PiteR pisze:

    > He he toż kk to nikt inny jak Re. Jebus najwyższej próby.
    > Takiego debila powinni w zoo pokazywać.
    >
    > Tego stylu się nie pomyli :)

    Po tym co piszesz widzę że jeszcze nie poszedłeś na wizytę.