  • 1. Data: 2009-12-24 14:53:18
    Temat: aminacje
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Witam
    Nie wiem czy to jest idealna grupa dla tego tematu ale spróbujemy:
    Chciałem sie dowiedzieć w jakim programie mozna zrobić taką animacje
    znajduje sie ona około 30 s od początku... tego video
    http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-zrobic-wyrzutnie
    -na-ziemniaki

  • 2. Data: 2009-12-24 21:41:11
    Temat: Re: aminacje
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    BETON pisze:
> [...]
    > Chciałem sie dowiedzieć w jakim programie mozna zrobić taką animacje
    > znajduje sie ona około 30 s od początku... tego video

    Troche NTG - proponuję zapytać na pl.comp.grafika

    Z tego co mi wiadomo tworzenie animacji 3d umożliwiają następujące programy: 3dsmax,
    Maya 3d,
    Softimage, Blender, Photoshop CS4 (extented). Animacje 3d można też stworzyć we
    flashu.