  • 1. Data: 2010-03-24 09:17:07
    Temat: alufelgi a zardzewiala tarcza
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Zakladam sobie na wiosne alufelgi i spotyka mnie taki widok na tylnej osi:

    http://i.imgur.com/38xxA.jpg

    Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to
    dobry pomysl? Na co uwazac?

  • 2. Data: 2010-03-24 09:32:17
    Temat: Re: alufelgi a zardzewiala tarcza
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > http://i.imgur.com/38xxA.jpg

    Ja tam widzę bęben a nie tarczę ;-)

    > Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas
    > farba. Czy to dobry pomysl?

    Najlepiej czerwoną ;-). Wtedy jest bajer...

    > Na co uwazac?

    Żeby się nie pobrudzić ;-)

    Sorry, nie mogłem się powstrzymać :-).
    A tak poważnie to niestety jest uroda dość ażurowych felg
    zakładanych na bębny. MZ na bębny nadają się raczej pełne
    alufelgi, a nie takie delikatesy. Masz do wyboru: albo widok
    rdzy, albo pomalować bębny na jakiś kolor, co wygląda
    jeszcze śmieszniej :-). Może ewentualnie srebrny nie będzie
    rzucał się tak bardzo w oczy...
    A uważać masz tylko na to, żeby nie pomalować kawałka
    płaszczyzny przylegania felgi :-).

  • 3. Data: 2010-03-24 09:38:41
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Stefan pisze:
    > Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to
    > dobry pomysl? Na co uwazac?

    oczyść i pomaluj na czarno :)

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-03-24 10:02:53
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Robert_J pisze:
> [...]
    > delikatesy. Masz do wyboru: albo widok rdzy, albo pomalować bębny na
    > jakiś kolor, co wygląda jeszcze śmieszniej :-). [...]

    Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu
    to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?

  • 5. Data: 2010-03-24 10:09:02
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu
    > to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?
    To jest normalna rzecz, choc zardzewiale bebny/nalot mialem najwczesniej
    po 2 czasem 3 sezonach od zakupu nowego auta. A co do meritum sprawy to
    wyczysc bebny jesli to cie tak bardzo denerwuje, kup lakier odporny na
    cieplo i pomaluj bebny. Pamietaj aby poczekaj az lakier wyschnie i nie
    zamaluj wszystkiego :-) Najlepiej wyglada czarny matowy kolor bo nie
    rzuca sie w oczy choc widzialem juz srebrne, czerwone, zielone, zolte,
    biale i nie polecam :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-03-24 10:14:01
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > http://i.imgur.com/38xxA.jpg
    >
    > Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to

    pomalować czarną matową farbą żaroodporną. Czarny kolor "zniknie" w
    ciemnościach podwozia i praktycznie nie będzie go widać zza felgi.
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-03-24 10:40:24
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    >
    > http://i.imgur.com/38xxA.jpg
    >
    > Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to

    A farbe kup najlepiej taką np. do malowania kominków, a nie fulwypas bajer
    do zacisków bo będzie 2x mniejsza i 2x droższa a efekt ten sam jak nie
    lepszy.

  • 8. Data: 2010-03-24 11:06:41
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Dzieki, BTW to nowe auto (kupione pol roku temu). Czy rdza w tym miejscu
    > to nie jest jakas wada ktora powiniem zglosic na gwarancje?

    Zanim jednak zaczniesz się tego dotykać, doczytaj/dopytaj czy Ci gwarancji
    na auto nie zabiorą.
    Pomalujesz koło a w razie awarii silnika powiedzą, że to przez dodatkowe
    obciążenie tylnego koła
    farbą ową :-)

    grzech
    nyska

  • 9. Data: 2010-03-24 13:04:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://i.imgur.com/38xxA.jpg
    >
    > Znajomy sugeruje aby zeszlifowac ta rdze i pomalowac jakas farba. Czy to

    Dobry. Ja mam fabrycznie pomalowane na czarno, w dwóch czy trzech miejscach
    wylazła ruda, pomalowałem w tych miejscach matową odporną na temperaturę - i
    to jest chyba najlepszy wybór, bębnów nie widać. Pamiętaj tylko o
    oczyszczeniu z rudej, tak jak mówi znajomy.

    --
    Yogi(n)