  • 1. Data: 2012-06-26 10:03:00
    Temat: alternatywa dla renexu?
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Witajcie,
    Muszę kupić części do rozlutownicy. SC-7000Z
    Znalazłem na Słowacji sklep gdzie za grot płacę 20 EUR a nie 130 PLN
    Na innych częściach ładują jeszcze mocniej.
    Pewnie kupię na Słowacji (przesyłka zwraca sie przy 1 grocie) ale może jest
    jakaś alternatywa w PL co by po ludzku pogadać?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2012-06-26 11:25:12
    Temat: Re: alternatywa dla renexu?
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pewnie kupię na Słowacji (przesyłka zwraca sie przy 1 grocie) ale może jest
    > jakaś alternatywa w PL co by po ludzku pogadać?

    Mnie by się grzałka przydała. Ukręciła mi się kiedyś.
    EM

  • 3. Data: 2012-06-26 14:40:38
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    bo ja wiem... 20 E to 86 zł na oko, plus przesyłka ze 20, to będzie ok . 100 zł.
    To jakaś drastyczna różnica nie jest, chyba, że więcej tego kupujesz.
    Ale renex faktycznie ceny ma niezbyt przystępne, a szkoda...

  • 4. Data: 2012-06-26 15:05:13
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > bo ja wiem... 20 E to 86 zł na oko, plus przesyłka ze 20, to będzie ok .
    > 100 zł.
    > To jakaś drastyczna różnica nie jest, chyba, że więcej tego kupujesz.

    Ze 3 groty, uszczelki, zaworki, filterki. Muszę zrobić kompleksowy remont bo
    wyzionęła ducha. Wychodzi za takie zakupy już całkiem spora różnica

    > Ale renex faktycznie ceny ma niezbyt przystępne, a szkoda...

    Jedną z zalet otwartych granic jest to, że nie muszę sponsorować
    monopolisty.
    Ja w firmie też konkuruję z zagranicą oni widać jeszcze nie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 5. Data: 2012-06-26 15:51:43
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Renex to jeszcze nic.

    Ostatnio chciałem kupić kilkanaście szt. mikrofonów AKG ( ok. 300 zł/szt).
    Przedstawicielem AKG jest u nas ESAudio.

    Pani z tej firmy odesłała mnie do sklepu :)

    Próba załatwienia via znajoma firma, która od nich kupuje wyglądała tak :

    1. na stanie mają parę szt.
    2. pozostałe MOŻE w ciągu miesiąca (ale nie na pewno)
    3. płatność za wszystko z góry przy zamówieniu

    obśmiałem się, i kupiłem u Niemca. Ta sama cena, wszystko w ciągu 3 dni, płatne
    przy odbiorze.
    Pozdrawiam zarząd ESAudio :)

  • 6. Data: 2012-06-27 00:02:14
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Renex to jeszcze nic.

    > obśmiałem się, i kupiłem u Niemca. Ta sama cena, wszystko w ciągu 3 dni,
    > płatne przy odbiorze.
    > Pozdrawiam zarząd ESAudio :)

    Takich firm to można by wymieniać i wymieniać.
    Kup w PL nawojową lice, albo większy kondensator do falownika, albo... Ja
    wszystko to ciągnę z zachodu.
    Z działki audio kupowałem sobie DT100 i DT150 Beyerdynamica - wszystko z DE
    bo w PL + kilkanaście % i nijak nie dało się utargować rabatu. Niemcowi
    opłacało się wysłać dwie pary do PL i na tym chyba zarobił a naszym się nie
    opłacało.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz