  • Data: 2012-06-26 15:51:43
    Temat: Re: alternatywa dla renexu?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Renex to jeszcze nic.

    Ostatnio chciałem kupić kilkanaście szt. mikrofonów AKG ( ok. 300 zł/szt).
    Przedstawicielem AKG jest u nas ESAudio.

    Pani z tej firmy odesłała mnie do sklepu :)

    Próba załatwienia via znajoma firma, która od nich kupuje wyglądała tak :

    1. na stanie mają parę szt.
    2. pozostałe MOŻE w ciągu miesiąca (ale nie na pewno)
    3. płatność za wszystko z góry przy zamówieniu

    obśmiałem się, i kupiłem u Niemca. Ta sama cena, wszystko w ciągu 3 dni, płatne
    przy odbiorze.
    Pozdrawiam zarząd ESAudio :)