  • Data: 2010-04-16 16:14:49
    Temat: Re: alternatywa dla automapy
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16.04.2010 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:
    > Czy ja wiem? To w sumie jest dość naturalne.
    > Przecież aktualizacje to proces ciągły. Kupując aktualizację płacisz za wszystkie
    > zmiany, których liczba (i koszt) jest mniej-więcej proporcjonalna do upływu czasu.
    >
    > Jeśli nie aktualizowałeś przez 3 lata musisz zapłacić za 3 roczne aktualizacje,
    > podobnie jakbyś chciał kupić np. ostatnie 3 roczniki gazety. A czemu nie da
    > się kupić tylko ostatniej wersji? Bo (w przeciwieństwie do roczników gazet)
    > tego się nie da przecież oddzielić, ostatnia wersja zawiera w sobie
    > poprzednie, bazuje na nich...

    Ja to widzę tak, że kupując aktualizację, aktualizuję do stanu obecnego.
    Jak ktoś chce mieć ciągle aktualne, to kupuje każdą aktualizację po kolei.
    Jeśli ktoś chce jeździć dwa lata na starych, a potem mieć aktualne, to
    płaci raz. Gdyby tak robiono w programach antywirusowych, to miałbyś bazę
    wirusów sprzed dwóch lat - po co za to płacić? ;-) Tak samo nie widzę
    powodu płacić za (mniej) nieaktualną mapę...
    --
    Samotnik