  • 21. Data: 2009-12-10 22:05:23
    Temat: Re: allegro
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.10 20:54, Wojciech Puchar wrote:
    > fakt. nie pomyślałem o tym. Natomiast wtedy musiałoby być to coś u tego co
    > podłącza allegro inaczej by inne nie chodziły.

    Nie wiem czy teraz jeszcze tak jest, ale kiedyś Allegro filtrowało ICMP
    typu 3 i 4, przez co strona się nie włączała przy ustawionym za wysokim MTU.
    Teraz już to nie jest takim dużym problemem jak dawniej, bo większość
    serwerów PPPoE zmienia MSS na 1452 w pakietach TCP rozpoczynających
    połączenie, gdy jest za wysoki.

  • 22. Data: 2009-12-11 14:11:23
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Wczoraj koło 14-16, też tak miałem przez łącze CDP, nie działało allegro,
    > mimo że się pingowało. W tym samym momencie przez inne łącza działało.

    Może zrobili upgrade na Juniperach i przestało im puszczać większe
    pakiety... ;-) Nie byliby pierwsi u których bug się objawił... ;-)

    Ponc
    --
    Kto misiowi urwał ucho?

  • 23. Data: 2009-12-11 19:33:31
    Od: "pawelek" <jjs_admin@#spam#gazeta.pl>

    > Może zrobili upgrade na Juniperach i przestało im puszczać większe
    > pakiety... ;-) Nie byliby pierwsi u których bug się objawił... ;-)

    problem byl w CDP jak ruch pouscilem ATMANEM to problem znikł

    pozdrawima
    pk

  • 24. Data: 2009-12-15 23:11:07
    Od: Bartosz Waszak <w...@t...net.pl>

    Tomasz Piłat pisze:

    > Może zrobili upgrade na Juniperach i przestało im puszczać większe
    > pakiety... ;-) Nie byliby pierwsi u których bug się objawił... ;-)

    A może pewne urządzenia do LB nazywające się jak pewien klawisz na
    klawiaturze dały ciała ? :)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-12-15 23:37:15
    Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>

    Art from [ w...@t...net.pl ] ...

    : A może pewne urządzenia do LB nazywające się jak pewien klawisz na
    : klawiaturze dały ciała ? :)

    może weszli już na kolejny stopień w skali fujity (kiedyś gdzieś był konkurs
    - plnog? - trzeba było zgadnąć co znaczy F5 - afair nikt nie zgadł).