  • 31. Data: 2009-02-19 11:05:32
    Temat: Re: algorytm szeregownia i grupowania zadan
    Od: " qweer" <c...@g...pl>

    Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):

    > Tw=F3j problem polega na tym, =BFe WYDAJE Ci si=EA, =BFe dobrze zada=B3e=B6
    > pytanie. A.L. widz=B1c, =BFe Twoje pytanie jest m=EAtne, spr=F3bowa=B3 Ci
    > pom=F3c w sfomu=B3owaniu go w spos=F3b na tyle sfomalizowany aby
    > mo=BFna by=B3o udzieli=E6 sensownej odpowiedzi.

    > cia u
    > ka
    > Czyli zosta=B3e=B6 b=B3=EAdnie wyznaczony do rozwi=B1zania tego problemu.
    > Problem szeregowania zada=F1 wymaga przegl=B1dni=EAcia wielu ksi=B1=BFek
    > i zachowania w pami=EAci wyk=B3ad=F3w z czas=F3w studi=F3w.

> [...]

    Tak, masz racje.

  • 32. Data: 2009-02-19 12:22:08
    Od: " qweer" <c...@g...pl>

> [...]
    > liscie (jest to niezalezne ode mnie). Ja pomyslem, chyba troszeczke inaczej
    > (?). Posortowac zadania listowo (po prostu zmieniajac ich kolejnosc na liscie,
    > wg. ustalonych warunkow, co tez nie jest zbyt optymalne, ale przynajmniej
    > proste ;) ), co uda sie zrobic w jednym przejsciu przez liste. W 2-gim
    > przejsciu sprawdzic czy zadanie zalezy od bezposrednio go poprzedzajacego,
    > jezeli nie, to jest to ta sama grupa. Pewnie nie jest to optymalne dla tego
    > problemu (nie wiem, czy ma wieksza zlozonosc, zaproponowana przez Ciebie), ale

    hmm... chyba po przeanalizowaniu te dwa pomysly sprowadzaja sie do tego samego ;)

  • 33. Data: 2009-02-19 14:01:03
    Od: A.L. <a...@z...com>

    Rozwiazanie CZEGO?...

    A.L.

  • 34. Data: 2009-02-19 14:47:55
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 19 Lut, 12:05, " qweer" <c...@g...pl> wrote:
    > Wit Jakuczun <w...@g...com> napisał(a):
    > Tak, masz racje.

    Wiem o tym...

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 35. Data: 2009-02-19 21:20:08
    Temat: [OT] Re: algorytm szeregownia i grupowania zadan
    Od: Michał 'Khorne' Rzechonek <k...@g...com>

    On 19 Lut, 05:59, Wit Jakuczun <w...@g...com> wrote:
    > A.L. widząc, że Twoje pytanie jest mętne, spróbował Ci
    > pomóc w sfomułowaniu go w sposób na tyle sfomalizowany aby
    > można było udzielić sensownej odpowiedzi.

    Nie, on się (jak zwykle zresztą) przypierdolił. Pomocą byłoby
    zadanie kilku pytań, na które odpowiedzi pozwoliłyby jasno
    sformułować problem.

  • 36. Data: 2009-02-19 21:44:14
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 19 Lut, 22:20, Michał 'Khorne' Rzechonek <k...@g...com> wrote:

    > Nie, on się (jak zwykle zresztą) przypierdolił. Pomocą byłoby
    > zadanie kilku pytań, na które odpowiedzi pozwoliłyby jasno
    > sformułować problem.

    A.L. zadał wystarczająco pomocne pytania według mnie.
    Jak się z tym nie zgadzasz to Twoje prawo. Ja w to nie
    zamierzam wnikać.

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 37. Data: 2009-02-19 21:52:33
    Temat: Re: [OT] Re: algorytm szeregownia i grupowania zadan
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Thu, 19 Feb 2009 13:20:08 -0800 (PST), Michał 'Khorne' Rzechonek
    <k...@g...com> wrote:

    >Nie, on się (jak zwykle zresztą) przypierdolił. Pomocą byłoby
    >zadanie kilku pytań, na które odpowiedzi pozwoliłyby jasno
    >sformułować problem.

    Ty sie nie przypierdalasz, za to pierdolisz.

    Zadalem pytania: a) co to za graf i co reprezentuje, b) jakie sa
    wlasnosci zadan, c) jakie jest kryterium szeregowania.

    Niestety, widac jest to powyzej zarowno percepcji twojej jak i
    Oryginalnego Pytacza

    A.L.

  • 38. Data: 2009-02-21 11:43:00
    Od: Michał 'Khorne' Rzechonek <k...@g...com>

    On 19 Lut, 18:52, A.L. <a...@z...com> wrote:
    > Ty sie nie przypierdalasz, za to pierdolisz.

    Cyt. "Jak na moj rozum to on niespecjalnei wie co chce rozwiazac..."

  • 39. Data: 2009-02-21 15:42:11
    Od: A.L. <a...@z...com>

    On Sat, 21 Feb 2009 03:43:00 -0800 (PST), Michał 'Khorne' Rzechonek
    <k...@g...com> wrote:

    >Cyt. "Jak na moj rozum to on niespecjalnei wie co chce rozwiazac..."

    No i co? On nie tyle ze neispecjalnie wie co chce rozwiazac. On w
    ogole nie wie co chce rozwiazac.

    JEszcze raz:

    a. Co to za graf
    b. jakie sa wlasciwisci (atrybuty) zadan
    c. Jakie jest kryterium szeregowania,

    Jak tu jestes taki mundry, a on wszystko napisal, to popowiedz na te
    pytania. W szczegolnosci, pytanie numer 3.

    A.L.

  • 40. Data: 2009-02-21 19:35:36
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    On 21 Lut, 12:43, Michał 'Khorne' Rzechonek <k...@g...com> wrote:

    > Cyt. "Jak na moj rozum to on niespecjalnei wie co chce rozwiazac..."
    Przecież to święta prawda. Jeśli pytający nie
    potrafi odpowiedzieć na pytania mające na celu
    doprecyzować temat to znaczy, że nie bardzo
    sam to przemyślał.
    A.L. zadał parę pytań, na które odpowiedzi nie dostał.

    Pozdrawiam,
    Wit