  • 11. Data: 2011-12-04 12:06:45
    Temat: Re: ale ogłoszenie
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > na mojej chłamo uczelni przetwornicę
    > impulsową opisywano jako filtr prostujący prostokątne napięcie... moim
    > zdaniem idiotyzm.

    Dlaczego idiotyzm?!
    Z tego co pamiętam, to są dwa typowe podejścia do analizy działania
    przetwornic - jedna to z magazynowaniem i przekazywaniem energii, a
    druga to właśnie jako filtr dolnoprzepustowy. Obie prowadzą do tych
    samych wniosków... Na mojej uczelni przedstawiono obie.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 12. Data: 2011-12-04 12:10:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dykus,

    Sunday, December 4, 2011, 1:06:45 PM, you wrote:

> [...]
    > druga to właśnie jako filtr dolnoprzepustowy. Obie prowadzą do tych
    > samych wniosków... Na mojej uczelni przedstawiono obie.

    Podejście z filtrem utrudnia analizę stanów nieustalonych. Naprawdę
    wygodniej i _praktyczniej_ analizować magazynowanie energii, tym
    bardziej, że od razu wychodzi się na istotne parametry indukcyjnosci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-12-04 14:24:25
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > samych wniosków... Na mojej uczelni przedstawiono obie.

    no widzisz, a na mojej żadnej... mocno nad tym ubolewam i wyciągnąłem
    wnioski (tfu) na przyszłość...

  • 14. Data: 2011-12-04 16:59:57
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    a skoro już, macie to gdzieś w notatkach, może byśmy się wymienili skanami?