  • 11. Data: 2010-07-26 11:08:11
    Temat: Re: akumulatory NiMH
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Witam
    ja używam w modelarstwie a ładuje bardzo dobra ładowarka Mega Power
    infinity. Moje obserwacje
    - żadne nowy ku nie wytrzymał więcej niz. 2 lata
    - więcej nie mogłem naładować niż 1800mAh
    - najwyższe napięcie na ogniwo to około 1,4 V
    można sprobowa rozładować poprzez diodę i opornik 20 Ohm przez dobę w
    kierunku przewodzenia , ale nie wiem czy to cos pomoże .
    Marek S