  • 1. Data: 2010-03-27 02:09:10
    Temat: akumulator quand e11
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    Witam,
    Czy moglby mnie ktos poratowac instrukcja obslugi do akumulatora Quand e11
    (albo jakiegokolwiek aku tej firmy).
    Zwlaszcza mi chodzi o tzw. magic eye jak to odczytywac i co oznaczaja
    poszczegolne statusy - ale reszte tez bym sobie chetnie poczytal.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-27 07:45:44
    Temat: Re: akumulator quand e11
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zwlaszcza mi chodzi o tzw. magic eye jak to odczytywac i co oznaczaja
    > poszczegolne statusy - ale reszte tez bym sobie chetnie poczytal.

    Pewnie jak w kazdym. Zielone oko - OK, czarne - nie OK. No i poza tym
    pilmnować stanu elektrolitu żeby cele były cały czas zanurzone.

  • 3. Data: 2010-03-27 13:36:10
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Pewnie jak w kazdym. Zielone oko - OK, czarne - nie OK. No i poza tym
    > pilmnować stanu elektrolitu żeby cele były cały czas zanurzone.
    Sek w tym ze caly czas jest bez koloru (kulka) a dno jest czerwone - w sumie
    nie wiem na co nawet patrzec dokladnie :)

  • 4. Data: 2010-03-28 11:07:45
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sek w tym ze caly czas jest bez koloru (kulka) a dno jest czerwone - w
    > sumie nie wiem na co nawet patrzec dokladnie :)

    nieraz jestr tak że oko jest czarne wiec niby do wymiany ale aku działa
    jeszcze parę lat. Ale jak na gwarancji masz jeszcze to bym reklamowal

  • 5. Data: 2010-03-28 18:57:41
    Od: "marecki" <m...@n...pl>

    > Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nieraz jestr tak że oko jest czarne wiec niby do wymiany ale aku działa
    > jeszcze parę lat. Ale jak na gwarancji masz jeszcze to bym reklamowal
    Gwarancji nie dostalem zadnej zreszta pewnie i tak wyszla juz
    bo samochod 2 lata ponad mam a akumulator byl w komplecie ze tak powiem i
    zakladam ze nie nowy :)