-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <o...@4...com>
<5030b728$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@4...com>
<k0red8$r81$1@inews.gazeta.pl>
<5031d540$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<k118or$6gc$1@inews.gazeta.pl>
<50348409$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
<k124nk$osc$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: akumulator Centra Plus vs Futura
Date: Wed, 22 Aug 2012 10:46:24 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 21
Message-ID: <50349c62$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.24.146.168
X-Trace: 1345625186 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1305 83.24.146.168:1921
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2047
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464393
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:k124nk$osc$1@inews.gazeta.pl...
> przy tych ~14.5V gazowanie jest jeszcze male - dlatego wlasnie jest takie
> napiecie ustalone (aczkolwiek tam gdzie i male jest niepozadane sie obniza
> do 13.8V).
> Czy szkodzi ... no, niektorzy sie tu chwalili 10-20h jazdy z przerwami na
> tankowanie i nie dopisywali ze ich to nowy akumulator kosztowalo.
> Ciezarowki czy autobusy jezdza wiecej i tez nie narzekaja, ale one wlasnie
> moga miec nieco nizsze napiecie.
Ja to pisałem z doświadczenia z akumulatorami buforowymi.
Jeśli są 100% naładowane i napięcie będzie wysokie to ubytek elektrolitu
jest znaczący. Można by nawet chyba oszacować ile wagowo wody będzie tracone
na elektrolize, to ciekawe.
--
Pozdrawiam,
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.12 10:47 J.F
- 22.08.12 13:05 Przembo
- 22.08.12 13:08 Przembo
- 29.08.12 15:19 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=