eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyakumulator Centra Plus vs FuturaRe: akumulator Centra Plus vs Futura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o...@4...com>
    <5030b728$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...com>
    <k0red8$r81$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@4...net>
    <k0rft6$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <dctyrhpdy2o3$.si6o58yow2hj.dlg@40tude.net>
    <k0vjr0$6mj$1@inews.gazeta.pl> <k0vljr$8cn$1@inews.gazeta.pl>
    <k0vs1j$6ru$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: akumulator Centra Plus vs Futura
    Date: Tue, 21 Aug 2012 15:11:48 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 21
    Message-ID: <50338916$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.140.175
    X-Trace: 1345554710 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1312 83.24.140.175:3371
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2464294
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:k0vs1j$6ru$1@inews.gazeta.pl...
    > J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Gdybym nie miał doświadczenia to bym łykał takie teksty jak młody pelikan
    > ryby. A że mam to mogę się nabijać z takich jak Ty. Co koniecznie chcą
    > sobie
    > coś napisać i wymyślają pierdoły. Alternator ma dwa łożyska i żeby wirnik
    > się
    > obracał jak jest naciągnięty pasek to potrzebuje dwóch sprawnych łożysk.

    Ale chyba wiesz, że przednie łozysko jest na tyle blisko koła pasowgo, że
    przenosi wiekszość obciążenia. Dżwignia jaka powstaje daje bardzo niewielkie
    obciążenie tylnego łożyska - stąd też jego mikry gabaryt.
    Widziałem alternator w który wirnik szlifował stojan aż trzeszczało a
    samochód jechał i trwało to na tyle długo, że pył zdążył zrudzieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: