-
X-Received: by 2002:a05:6830:3545:b0:6d8:78bb:6497 with SMTP id
bf5-20020a056830354500b006d878bb6497mr1464364otb.0.1701703350006; Mon, 04
Dec 2023 07:22:30 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a05:6830:3545:b0:6d8:78bb:6497 with SMTP id
bf5-20020a056830354500b006d878bb6497mr1464364otb.0.1701703350006; Mon, 04
Dec 2023 07:22:30 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.iad!feed-me
.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news-out.google.com!nntp.google.c
om!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Mon, 4 Dec 2023 07:22:29 -0800 (PST)
In-Reply-To: <g...@4...net>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.155.32;
posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.155.32
References: <g...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: aku padl
From: a a <m...@g...com>
Injection-Date: Mon, 04 Dec 2023 15:22:30 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2322
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:785739
[ ukryj nagłówki ]On Monday, 4 December 2023 at 15:43:35 UTC+1, J.F wrote:
> aku w samochodzie miał juz swoje lata, ale ciągle jeszcze kręcił,
> może nie tak żwawo, ale diesla odpalał bez problemu.
>
> postał 15 minut na światłach, juz nie był w stanie pokręcic, a teraz:
> -przy prądzie ładowania 4A szybko dochodzi do 14.5V.
> -po odłączeniu ładowania w miarę szybko spada do 12.8V.
>
> No i ciekawość mnie zżera - co mu sie stało.
>
> Na zuzyty ale jednak trochę sprawny nie wygląda, na zwartą celę też
> nie wygląda ... korki gdzies dobrze schowane niestety.
> magiczne oczko ma w jednej celi - jest zielone.
>
> J.
Podłącz halogen i sprawdź czy napięcie spada
Podłącz do samochodu i sprawdź czy odpali, a jak nie
odpal z nim auto na klemy od innego samochodu i sprawdź napięcie ładowania na wolnych
obrotach i gdy podgazujesz.
Może był zawsze niedoladowany
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.23 16:27 LordBluzg(R)??
- 04.12.23 19:05 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S