    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aktualizacja systemu android 2.2
    Date: Sat, 09 Jul 2011 22:37:38 +0200

    > Bez, chocby minimalnego zainteresowania sie systemem ciezko bedzie, i to
    > niezaleznie ktora platforme wybierzesz. Niedawno moj znajomy stracil
    > tysiaka poniewaz jego nowa N8 z Orange aktualizowala sie w tle.
    > Takie byly domyslne ustawienia i pozniej nie ma zmiluj sie.

    Ależ oczywiście, w wolnych chwilach grzebie sobie ;) kiedyś zrozumiem o
    co Googlowi chodziło. Poprzedni na Windowsie był dla mnie chyba
    łatwiejszy. Ze swojej strony zadbałem, kosztów nie będzie.

    Generalnie nie lubię jak cokolwiek dzieje się poza mną, jestem na to
    strasznie uczulony.
    Zastanawia mnie na ten przykład, dlaczego locations zaczyna pokazywać
    krzaczki i dopiero jak wybiorę w menu moją lokalizację, to opuszczam
    terytorium Japonii i przełączam się na _jedyny_ właściwy język.
    Się to gdzieś ustawia?, bo strasznie denerwujące jest.

    Miłego.
    Irek.N.