  • 61. Data: 2011-10-21 00:16:24
    Temat: Re: akcja pieszy
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 20 Paź, 17:05, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:
    > Nie - zazwyczaj dlatego że jest bezdennie głupi, nie zna obowiązujących go
    > przepisów, więc nie wie, że nie wolno mu po jezdni jechać.

    Daj znać jak zaczniesz przestrzegać ograniczeń prędkości ;)

    --
    Regards
    Matt

  • 62. Data: 2011-10-21 07:19:35
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-20 23:13:52 +0200, Cavallino said:

    > No to z buta albo mpk, musu nie ma.

    A czemu nie do auta? Uważasz, że ktoś jedzie rowerem, bo nie ma auta? :)))
    Ostatnio w szczycie popołudniowym byłem w firmie (prawie 10 km) rowerem
    w 30 minut, kolega autem jechał 25 minut dłużej.
    Krócej, taniej, zdrowiej, a mógłbym powiększyć korek.

    --
    Elias

  • 63. Data: 2011-10-21 19:29:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    b.googlegroups.com...
    wrote:
    > Nie - zazwyczaj dlatego że jest bezdennie głupi, nie zna obowiązujących go
    > przepisów, więc nie wie, że nie wolno mu po jezdni jechać.

    >Daj znać jak zaczniesz przestrzegać ograniczeń prędkości ;)

    Na ścieżkach rowerowych przestrzegam.

  • 64. Data: 2011-10-21 19:30:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Elias" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu nie do auta? Uważasz, że ktoś jedzie rowerem, bo nie ma auta? :)))

    Jeśli w taki sposób chce jechać rowerem, to ani chybi.
    Nie można być na tyle głupim, żeby zdawać sobie sprawę że się przeszkadza na
    jezdni, a mimo to nią jechać.

  • 65. Data: 2011-10-21 19:46:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 19:29:48 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Na ścieżkach rowerowych przestrzegam.

    A na jezdni jesteś bezdennie głupi? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 66. Data: 2011-10-22 11:33:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-21, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jeśli w taki sposób chce jechać rowerem, to ani chybi.
    > Nie można być na tyle głupim, żeby zdawać sobie sprawę że się przeszkadza na
    > jezdni, a mimo to nią jechać.

    To tak jak te tysiące kierowców stojących co rano w korkach w każdym
    większym mieście...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 67. Data: 2011-10-22 15:47:34
    Od: Elias <e...@n...pl>

    On 2011-10-21 19:30:39 +0200, Cavallino said:

    > Nie można być na tyle głupim, żeby zdawać sobie sprawę że się
    > przeszkadza na jezdni, a mimo to nią jechać.

    Na niektórych ulicach we Wrocławiu (i pewnie nie tylko) co bardziej
    nerwowi kierowcy rzucają kurwami na jadących jezdnią rowerzystów,
    pokazując biegnące obok ścieżki rowerowe. Nie wiedzą oczywiście, że owe
    ścieżki są jednokierunkowe i bluzgany przez nich rowerzysta porusza się
    zgodnie z przepisami. Ale najprościej oprzeć się o klakson i zwyzywać
    od kurew i idiotów bogu ducha winnego człowieka.

    --
    Elias

  • 68. Data: 2011-10-23 22:48:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>

    > To tak jak te tysiące kierowców stojących co rano w korkach w każdym
    > większym mieście...

    Sami sobie przeszkadzają ?

  • 69. Data: 2011-10-24 00:46:17
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-10-23, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Sami sobie przeszkadzają?

    Przeszkadzają innym. Tak jak rowerzyści według Cavallino.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 70. Data: 2011-10-24 14:46:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > Cavallino, Mon, 17 Oct 2011 23:12:33 +0200, pl.misc.samochody:

    > Art. 33. 1. Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów
    > lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym
    > się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi
    > dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i
    > ustępować miejsca pieszym.
    >
    > Wanna bet?

    Nie ten artykuł ...