    Date: Fri, 11 Apr 2014 23:34:10 +0200
    From: Poldek <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: aero2 - co za bezsens

    the_foe wrote:

    > Solorz dostał 2 mld upustów na koncesjach, czyli mu zaplacono za ten
    > "darmowy" internet. 2 mld/16.66/600 tys SIM = 200 miesiecy (16 lat!).
    > Wychodzi na to, ze za BDI państwo zapłaciło 67 zł za każdego SIMa
    > miesiecznie.

    Z tymi dwoma miliardami to sprawa trochę rozbujana w obłokach.
    Gdyby był ktoś inny, kto kładł na stole 2 miliardy, to można by
    twierdzić, że tak - Solorz dostał 2 miliardy zniżki.
    Obawiam się jednak, że cena koncesji o 2 miliardy wyższa niż to, co
    zapłacił ZSZ to myślenie życzeniowe prezesa UKE.
    Oby obrazowo to przedstawić: na popularny portal aukcyjny wystawiam
    mojego mercedesa z ceną wywoławczą 2 miliardy i sześć tysięcy złotych.
    Przychodzi Solorz i mówi, że on nie zapłaci za mojego merca 2 miliardy
    sześć tysięcy, ale może dać sześć tysięcy zł i podwieźć mnie do
    najbliższego przystanku. Jeśli się zgodzę, to znaczy, że Solorz dostał
    ode mnie 2 miliardy zniżki? :-)
    Jak już odjechał tym merolem, to mógł zabrać się za zrobienie w nim
    wszystkiego na własny koszt...