  • Data: 2014-04-11 15:23:05
    Temat: Re: aero2 - co za bezsens
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-10 22:43, Poldek pisze:

    > Wprowadzili kapcia - poniekąd słusznie, ponieważ włączanie zasysania
    > filmów full HD non-stop na tym jest moim zdaniem niewłaściwym zachowaniem.

    to teraz wytłumacz mi w jaki sposób captcha to utrudnia? Jak uzywasz
    torrentów to widzisz, transfer spadł do zera, wpisujesz captcha i
    jedziesz maksem dalej.
    Solorzowi nie chodzi o "zasysaczy" czy "backupujacych internet". Ci nie
    są jego potencjalnymi klientami. Mierza go dualowcy, tabletowcy,
    kierowcy, którzy uzywają aero do synchronizacji sprzetu. Transfer jest
    tyle co nic, ciagle jednak blokują IPiki no i nie dają zarabiać
    Solorzowi. A taki klient jest najbardziej pożądany. Szczegolnie taki co
    nawet pakietów nie kupuje (albo zapomni) i jak mu OTA zadciągnie 100 MB
    to sie porzyga na widok rachunku...
    --
    @foe_pl