-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ?adowarka + telefon na sta?? w aucie - nie wyczerpie akumulatora?
Date: Thu, 10 Mar 2011 19:33:24 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 21
Message-ID: <ilb5hk$o01$1@usenet.news.interia.pl>
References: <ila2d2$j0i$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1299782004 24577 79.187.111.26 (10 Mar 2011 18:33:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Mar 2011 18:33:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <ila2d2$j0i$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110310-0, 2011-03-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355920
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-10 09:29, Fiona pisze:
> Chcia?abym mie? zamontowan? w aucie na sta?? ladowark? + telefon, kt?re nie
> by?y by nigdy wyl?czane. Czy zakladaj?c, ?e auto b?dzie jezdzi?o codziennie
> kilkana?cie kilometr?w, jest ryzyko, ?e padnie akumulator? Czy tez jest to
> na tyle maly odbiornik pr?du, ze nie powinno mu to zaszkodzic? Akumulator
> do?c spory ale ju? gdzies czteroletni.
> Dzi?kuj? za pomoc.
> Fiona
>
>
>
>
zmierz ile żre akumulator bez podłączonej ładowarki i z podłączoną
ładowarką. W przypadku nowych aut nafaszerowanych elektroniką nie
jest to takie proste. Trzeba podłączyć amperomierz, ale go zmostkować
na czas zamykania samochodu. I dopiero po jakimś czasie zrobić
pomiar. W E60 elektronika całkowicie się wyłącza po godzinie.
Przez pierwszą godzinę po zamknięciu auta z pilota żre prawie 1A.
Po godzinie jak już wszystko się całkowicie wyłączy schodzi do 40mA.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A