eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmabonament a prepaidRe: abonament a prepaid
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!alphared!news.uzoreto.com!news-out.net
    news.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
    ed.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfe
    ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!new
    s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <62500ca5$0$480$65785112@news.neostrada.pl> <t2ri86$gss$1@gioia.aioe.org>
    <62515220$0$474$65785112@news.neostrada.pl> <t2rqm4$5gp$1@gioia.aioe.org>
    <62519ac2$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: abonament a prepaid
    Date: Sun, 10 Apr 2022 13:28:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 220409-4, 2022-04-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 44
    Message-ID: <6252bf41$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213.134.186.161
    X-Trace: 1649590082 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 496 213.134.186.161:32277
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1098704
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    news:62519ac2$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu sobota-09-kwietnia-2022 o 13:29, Poldek pisze:
    >> Kiedyś miałem abonament, ale nie podobało mi się, że przychodziły
    >> rachunki co miesiąc i trzeba było płacić, czy się chciało korzystać, czy
    >> nie chciało - płacić trzeba, a jak nie to kara, grożenie dopisaniem do
    >> listy dłużników nie płacących itp. W prepaidzie, jak nie zapłacę, to
    >> telefon przestanie działać i to wszystko.
    >
    > Chwila...

    Różne są filozofie życiowe, ja go rozumiem.

    > Tobie się podobało bo trzeba było PŁACIĆ w terminie zgodnie z umową?

    Umowy powinny być święte, dla obu stron - trzeba płacić.
    Ale nie jestem entuzjastą lojalek, a przy tym kodeksu pracy, więc
    zakładam możliwość nieregularnych dochodów. Unikam więc stałych
    wydatków, wprawdzie bardziej w imię zasad niż potrzeby.

    > I w dzisiejszych czasach potrafisz miesiąc czy dwa nie dzwonić?

    W 2019 sprawdziłem: wychodzące około godziny, przychodzące
    półtorej. Rocznie.
    Pandemia wszystko wywróciła, teraz niestety więcej.

    > Chcę zrozumieć. Czym się zajmujesz czy masz rodzinę ile masz lat?
    >
    > Ja np. nie mam fejsbuka tłitera i całej tej masy badziewia.
    > Mam meila tel. To wszystko
    >
    > nr tel. od 20 lat ten sam.

    Od czasu przymusowej rejestracji pre-paidów ten sam.
    Wcześniej SMS-y w bankowości mnie zirytowały - wolę karty
    z kodami a telefon nie powinien być bankowi potrzebny.

    > To ma swój cel jeśli np. jakiś dawny pracodawca się odezwie. To jest
    > WARTOŚĆ o którą dbam i wcale nie przepłacam.

    Kto chce się skontaktować wie jak. Wychodząc nie trzaskam drzwiami.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: