  • 1. Data: 2015-06-16 16:40:48
    Temat: a4zajechanie drogi
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ

    jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-06-16 16:51:50
    Temat: Re: a4zajechanie drogi
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 16.06.2015 o 16:40, cyklista pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ
    wow!
    czym to było nagrywane?

    > jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?
    > antywirusowe Avast.
    firma Avast gwarantuje bezpieczeństwo. Możesz się czuć spokojny

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-06-16 16:56:56
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    ToMasz pisze:
    > wow!
    > czym to było nagrywane?

    jakaś kamerką samochodową zakupioną z 8 lat temu, więc jakość na pewno
    nie super hd

    ?

    > firma Avast gwarantuje bezpieczeństwo. Możesz się czuć spokojny
    >
    > ToMasz

    tu mnie uspokoiłeś :)

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-06-16 19:41:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** cyklista pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ
    >
    > jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?

    Kiedy jeszcze jeżdziłem Dukato to notorycznie miałem takie sytuacje
    choć przy mniejszych prędkościach i w mieście. Mameje myślały, że jest
    powolny i ma obowiązek jechać wolno.

    Chłop wyraźnie zmęczył się ciśnięciem gazu. Powinien przywiazywać sobie
    cegłę do buta.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 5. Data: 2015-06-16 19:43:34
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 16.06.2015 o 19:41, PiteR pisze:
    > Chłop wyraźnie zmęczył się ciśnięciem gazu.

    Raczej sobie przypomnial/a, ze zjezdza na Brzesko. Tam tak czasem jest.
    Niektorzy idioci z upodobaniem pocinaja lewym pasem ile fabryka dala i w
    polowie zjazdu przeciskaja sie miedzy autami zamiast zjechac kilometr
    wczesniej, bo przeciez trzeba zapierdalac do samego konca.

  • 6. Data: 2015-06-16 19:53:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** neoniusz pisze tak:

> [...]
    > fabryka dala i w polowie zjazdu przeciskaja sie miedzy autami
    > zamiast zjechac kilometr wczesniej, bo przeciez trzeba zapierdalac

    a czyli wersja Tumistań. Uderzyłem w tumistania kiedyś bo chciał ze
    środkowego pasa w prawo.

  • 7. Data: 2015-06-16 23:48:12
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 16:40, cyklista pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ar0WBf4DhPQ
    >
    > jak oceniacie stopień niebezpieczeństwa?
    >

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Zdecydowanie refleks u ciebie szwankuje.
    Może warto udać się na badania psychotechniczne?

    JK

  • 8. Data: 2015-06-17 07:59:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.
    Kiedyś jakaś babka z MOP Podłęże zamiast korzystać z rozbiegówki
    to od razu wjechała mi na główny ciąg.

    Innym razem miałem sytuacje w Tarnowie że ktoś
    po prostu ZATRZYMAŁ się przed wjazdem na A4.

    Często zdarza mi się kierowcy wjeżdżają na rozbiegówkę i dalej jadą 50km/h
    i dalej jadać 50km/h wchodzą na główny ciąg.

    Ja zawsze staram się zachować jak największy odstęp
    przed poprzedzającym samochodem i jak kończy się ślimak
    przyspieszyć do 120
    i wtedy na główny ciąg

  • 9. Data: 2015-06-17 20:08:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

    Rejestracja KGR, Gorlice, blizej Jasla niz Krakowa ... ale znow nie
    tak daleko od autostrady i zakopianki.
    Mogl miec wieksze doswiadczenie z autostradami niz reszta kraju :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-06-18 09:39:44
    Od: p...@g...com

    -- Myślę że ludzie dopiero się uczą jak jeździć na autostradach.

    stara gwardia o ile nie opuszczala kraju nie ma doswiadczenia z autostradami :-)

    PS mnie zawsze dziwia ze te Maryjany nie dostrzegaja zwiazku pomiedzy brakiem odstepu
    przy wjezdzie na autostrade a problemami z wlaczeniem sie do ruchu, po ktoryms tam
    razie przeciez cos powinno zatrybic w mozgownicy :-)

    a i system szkolenia nie pomaga:

    Po nowej ustawie (ma wejść w życie 19.01.2013) szkolenie dotyczące jazdy po
    autostradzie ujęte jest jedynie podczas zajęć teoretycznych. Na zajęciach
    praktycznych powinniśmy za to znaleźć się na drodze ekpresowej

    P.