-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-46-21-210-2
09.nette.pl!not-for-mail
From: RadosławF <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: a może oni się po prostu tam nudzą czy coś?
Date: Thu, 21 Sep 2023 11:57:59 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <ueh3r4$o4k$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
References: <uee9er$dpf$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <j...@m...org>
<ueeeaa$h4k$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
<1nbtw2f62r2n3$.kasxdquq7dfu$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 21 Sep 2023 09:53:40 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Radoslaw";
posting-host="ip-46-21-210-209.nette.pl:46.21.210.209";
logging-data="24724";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.15.1
Cancel-Lock: sha1:T/Y+isuP9jp/JDLefbrwo9QKy8U=
sha256:mJz1rBVY1xvD2wSPmjOQR1N+Il7+/HxGjgwVkUo95Pg=
sha1:4RJCSE/77BPH0j+Feoc18cRiCoA=
sha256:KxRJ2WkF8/qX3Ih52lzYq517pxSbIE7fJw2Giud8+dc=
In-Reply-To: <1nbtw2f62r2n3$.kasxdquq7dfu$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus-Status: Clean
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 230921-0, 21.9.2023), Outbound message
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2717018
[ ukryj nagłówki ]W dniu 20.09.2023 o 22:37, Adam pisze:
>>>> (pewnie wprowadzą po uprzednim rozszerzeniu do 4250 dla elektryków xD )
>>>
>>> Nie dramatyzuj, nawet mój Outlander PHEV, mając 3 silniki na pokładzie, w
>>> tym spalinowego kloca 2.4L oraz dodatkowo baterię, waży raptem 1890kg.
>>> Większość elektryków nie jest znacznie cięższa niż odpowiedniki spalinowe
>>> -- to że BEV są cięższe dwukrotnie od spalin, jak to niektórzy debile
>>> utykają. Te najczęściej kupowane, Tesla M3 1610-1730kg, Tesla Y 1780-2003
>>> kg, a to segment D. W segmencie C ZOE czy Leaf niecałe 1600kg.
>>
>> Kluczowe jest DMC a nie waga durny fanboyu.
>> ZOE ma 1954 DMC, Leaf 1965.
>> Tesla M3 ma 2232 DMC dla Tesli Y brak danych ale waży 1995kg
>> więc DMC wyjdzie spokojnie powyżej dwu ton. :-)
>>
>
> Mój Outlander PHEV rocznik 2014 ma wpisane DMC 2310 kg, Pajero II ma DMC
> 2720 kg.
Co oznacza że w przypadku zmian łapią się na obowiązek posiadania B+
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 21.09.23 12:03 RadosławF
- 21.09.23 12:38 Mateusz Bogusz
- 21.09.23 15:44 RadosławF
- 22.09.23 20:24 sirapacz
- 25.09.23 19:15 J.F
- 25.09.23 19:57 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=