  • 11. Data: 2012-07-10 19:14:37
    Temat: Re: a co to za lipa elementy.pl lub wolumen53.com
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    > Nietypowe elementy ma gosc w pawilonie miedzy 30 a 41 tylko zdziera okrutnie:)
    > http://www.wolumen.com.pl/index.php?sh=0&page=infogi
    elda

    Mala poprawka, miedzy 38 a 41, to tak na przyszlosc:) jak ktos potrzebuje bardzo
    nietypowych.

  • 12. Data: 2012-07-10 21:59:11
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To szukaj Atmela 24C16A, reszta to kody rocznika itp.
    > Próbowałeś Microchip 24LC16B? Też jest na 400kHz
    >
    > Miałem woreczek kostek ale nie pamiętam czy 16 czy 32 kbit. Musiałbym
    > skoczyć do piwnicy.

    Skocz :-)

  • 13. Data: 2012-07-10 22:03:51
    Od: <k...@i...pl>

    [...]
    > To szukaj Atmela 24C16A, reszta to kody rocznika itp.
    > Próbowałeś Microchip 24LC16B? Też jest na 400kHz

    A o co chiodzi z tymi 400kHz? Nie jestem elektronikiem.
    Z tego co zdazylem sie zoriwntowac obecnie dostepne sa uklady szybsze od
    tego ktory szukam.
    Skoro szybsze to nie rozuiem dlaczego wolniej dzialac nie potrafia.

  • 14. Data: 2012-07-11 01:23:42
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 10.07.2012 22:03, k...@i...pl wrote:
> [...]
    > tego ktory szukam.
    > Skoro szybsze to nie rozuiem dlaczego wolniej dzialac nie potrafia.
    One potrafią wolniej działać, ale układ jest pewnie do dupy
    zaprojektowany i pojawiają się jakieś zakłócenia czy odbicia sygnałów,
    których wcześniej się stabilizowały przed zatrzaśnięciem stanu a teraz
    szybki układ je łapie.

    Michoo

  • 15. Data: 2012-07-13 22:12:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Michoo <m...@v...pl> wrote:

> [...]
    > zaprojektowany i pojawiają się jakieś zakłócenia czy odbicia sygnałów,
    > których wcześniej się stabilizowały przed zatrzaśnięciem stanu a teraz

    A ja raczej myślę że układ działa tylko z zaprogramowanym eepromem.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2012-07-13 22:20:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.07.2012 22:12, Adam Wysocki wrote:

    > A ja raczej myślę że układ działa tylko z zaprogramowanym eepromem.
    Zapewne. Podejrzewasz OP o wsadzenie czystej kostki?

    Michoo

  • 17. Data: 2012-07-13 22:24:45
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zapewne. Podejrzewasz OP o wsadzenie czystej kostki?

    W sumie to diabli wiedzą.
    Kiedyś w tunerach sat pewnej firmy padały mi nagminnie EEpromy 24C65
    microchipa. Z Atmelem 24C64 działało bezproblemowo.
    Potem producent wydał nowy procek z poprawionym softem, ale trza było płacić
    :)

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2012-07-16 08:23:34
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    OP pisze, że nie jest elektronikiem, więc tak :)

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 19. Data: 2012-08-26 16:41:21
    Od: <k...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pme.1342419814@news.chmurka.net...

    > OP pisze, że nie jest elektronikiem, więc tak :)

    Tak wsadzam pusta kostke bo uklad do ktorego wsadzam kostke sam ja jakos tam
    sobie programuje.
    Cikawe ze jak wsadze pustego
    ATMEL 330 24C16A PI27 A lub
    ATMEL 322 24C16A PI27 A
    Ale jak wsadze juz inna kostke to nie dziala.
    Zamowilem kilka sztuk innch producentow kostek 400kHz - ktos razil gdzies
    zeb takie zamowic i te nie dziala.

    Jakie to ma znaczenie czy wsadze pusta czy nie?
    Przeciez progamujac juz w ukladzie moze zajasc taki przypadek ze program
    bedzie teki jakby kostka byla pusta (same ff lub 00 - nie wiem co jest
    interpretowane jako pusta) i wtedy niby na działac?

  • 20. Data: 2012-08-26 18:20:34
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > bedzie teki jakby kostka byla pusta (same ff lub 00 - nie wiem co jest
    > interpretowane jako pusta) i wtedy niby na działac?

    Hej, kurde, nie panimaju co gawarisz ;)

    Ok, co kupiłeś i co wsadzasz.

    Druga sprawa - nie masz programatora i nie masz jak sprawdzić czym zapisane
    jest to co wsadzasz?

    --
    Irokez