  • 61. Data: 2012-06-16 23:11:24
    Temat: Re: Żył ze stłuczek
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-06-2012 o 10:12:32 anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > Udowodnij takiemu to. Statystyką można wszystko udowodnić. Załóżmy, że
    > ktoś miał 5 kolizji w roku, ktoś powie dużo, ale gdy okaże się, że gość
    > powiedzmy robi 120-140 tys. km rocznie to już ta sama statystyka wygląda
    > inaczej.
    Bez przesady, ja przez 26 lat jeżdzenia po całej Polsce miałem 3 kolizje
    z czego tylko 2 były z mojej winy, z tego 1 na parkingu.
    Tak więc statystyką można udowodnić że z tym kierowcą jest coś nie tak,
    poza tym są świadkowie kolizji.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 62. Data: 2012-06-16 23:30:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > nikt nikomu na rondzie miejsca nie robil, to raz.

    Z artykułu wynika co innego.

  • 63. Data: 2012-06-16 23:32:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > juz ci napisalem pojedz do jakiegos miasta i obserwuj. wystarczy ze
    > jedziesz obok kogos prawym pasem i na 99% sam wjedzie w ciebie nawet nie
    > patrzac czy ktos jedzie prawym pasem. a pozniej bedzie darl ryja ze zle
    > jezdzisz i ze twoja wina. ale ustap pierwszentwa przy zmianie pasa to
    > chuj, przeciez jasnie pan jedzie w swoim kombi w tdi.

    Ty widzę, masz jakieś kompleksy, inaczej byś nie pisał o "kombi w tdi". A
    co do zjeżdżania, to jakoś nie mam takich sytuacji, może dlatego, że jak
    widzę, że ktoś chce zjechać z ronda to robię mu miejsce, bo tego wymaga
    płynność ruchu? Ty pewnie jedziesz przyspawany do swojego pasa jak jakiś
    wieśniak i chuj Cię obchodzą wszyscy wokół.

  • 64. Data: 2012-06-16 23:37:21
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 16.06.2012 23:00, marcin wrote:
    > nikt nikomu na rondzie miejsca nie robil, to raz. a dwa jezeli nie
    > mozesz zjechac z wewnetrznego to albo robisz dodatkowe okrazenie albo
    > czekasz. i to pod warunkiem ze nie ma linii ciaglej. zrozumiales?
    Bredzisz. Mówimy o sytuacji zmiany pasa wewnętrznego na zewnętrzny po
    przerywanej, tak jak np tu http://tnij.org/p291.

    Michoo

  • 65. Data: 2012-06-16 23:57:00
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 16.06.2012 17:59, J.F. wrote:

    > Z szacunkow wynika ze nie powinny :-)
    Nie wiedzieć czemu przeczytałem "4 razy", a wtedy prawdopodobieństwo,
    że ktoś trafi 4 piątki lub szóstki jest ~1:10^11.

    5 razy to już rzeczywiście zdarzenie bardzo mało prawdopodobne.

    Michoo

  • 66. Data: 2012-06-17 00:15:33
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 21:46, to pisze:
    > begin marcin

    > Bzdura.

    Chyba musialby sie z sedzia zderzyc, zeby podwazali mandaty, a jezeli
    zostaly zaplacone, to juz w ogole - to rodziloby strasznie trudne do
    rozwiazania powiklania prawne w dalszej kwestii. Dlatego watpie zeby
    jakikolwiek sedzia jednak orzekl przeciwko 'wyludzajacemu' w
    zdarzeniach, gdzie mandat zostal wystawiony sprawcy i zaplacony.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 67. Data: 2012-06-17 00:17:24
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 21:52, marcin pisze:

    > nastepny wiesniak co nigdy ronda nie widzial. nie, to nie jest oczywiste
    > dla zdecydowanej wiekszosci przyglupow zjezdzajacych z zewnetrznego i
    > nawet linia ciagla jest dla nich niczym.

    Mimo, ze to nie bylo adresowane do mnie, to SAM JESTES PRZYGLUPEM,
    miszczu, co nie umie wlac odpowiedniej ilosci oleju.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 68. Data: 2012-06-17 00:27:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 23:57, Michoo pisze:

    > 5 razy to już rzeczywiście zdarzenie bardzo mało prawdopodobne.

    Co nadal nie znaczy, ze niemozliwe :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 69. Data: 2012-06-17 00:30:56
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-06-16 21:41, to pisze:
    > begin z

    > Prawda jest taka, ze pewnie większość ofiar tego gościa napisało
    > oświadczenie bo doskonale wiedzieli, że policjant nie uwierzy w to, ze
    > gość specjalnie w nich wjechał, bo takie czubki zdarzają się bardzo
    > rzadko, natomiast tacy, co są winni i kombinują -- często. Na rozprawie,
    > gdy będzie zeznawać takich poszkodowanych np. dwudziestu i ich zeznania
    > będą spójne może to już wyglądać zupełnie inaczej, bo trudno zakładać, że
    > dwudziestu niezależnych świadków zgodnie kłamie.

    Zdecuduj sie: poszkodowanych, czy swiadkow? bo to diametralna roznica.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 70. Data: 2012-06-17 00:32:28

    W dniu 2012-06-16 21:38, to pisze:
    > begin z

    > Nie są, bo to nie oni go oskarżają i w sumie w tej chwili już nie mają
    > specjalnego interesu w tym, żeby kłamać.

    Świadkowie nie są stroną.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)