    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Żył ze stłuczek
    Date: Mon, 18 Jun 2012 00:22:26 +0200

    Dnia Sun, 17 Jun 2012 23:52:22 +0200, v...@i...pl napisał(a):

    > Nie jakis, tylko mandat karny kredytowany, bedacy drukiem scislego
    > zarachowania, po zaplaceniu ujety w statystykach danej jednostki,
    > przesylanych "wyzej" i rozliczanych bardzo szczegolowo. Jest jakis plan
    > do wypracowania, sprawozdania, itp. itd.
    > Teraz cofnij powiedzmy ze 30 takich mandatow - statystyka rozminie sie z

    Ale przeciez nie musisz ich cofac.

    > ta juz wczesniej wyliczona o paredziesiat tysiow. To zmieni sposob
    > finansowania jednostki (bo zalezy on od 'wypracowanego' planu), do tego
    > odojda jeszcze karne odsetki, ktore trzeba bedzie oddac, jezeli mandat

    Eee tam, w jednym urzedzie skarbowym jest premia od przypisu, a od odpisu
    uszczuplenia premii nie ma, a ty chcesz komisariat dokladnie rozliczyc?
    Odsetki wyplaci skarb panstwa :-)

    > byl bezprawny, moze sprawy z powodztwa cywilnego dla policjantow, ktorzy
    > nieslusznie wystawili mandaty. Pewnie jeszcze pare innych konsekwencji
    > bardzo biurokratycznych o ktorych nie wiem/nie pomyslalem.
    > To nie jest jak pietrucha w warzywniaku ;)

    Przegraja, bo wszak ukarany przyznal sie do winy i mandat podpisal :-)

    Co prawda zlosliwy prawnik moglby dochodzic jak to z tymi mandatami bylo,
    jakze to w koncu - ktora strona winna ? Ale patrz nizej.

    > No chyba, ze uznaja wine potocznie zwana "obustronna", i gosciowi dowala

    Nie musza zadnej "obustronnej", kazdy ma swoje wykroczenie i swoja kare.

    > tez sprawstwo, i wtedy nie trzeba bedzie niczego oddawac tym, co juz
    > dostali mandaty. To by bylo jedyne sensowne wyjscie z sytuacji. Tyle
    > tylko, ze od 2005 roku krucho to widze z sensownymi dowodami.

    Swiadkowie/wspoluczestnicy moga dobrze pamietac ten dzien.
    Ale .. sie przedawnilo.

    J.