  • Data: 2013-10-15 20:29:26
    Temat: Re: Zwrotnice multimedialne
    Od: Artur Miller <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2013-10-15 at 15:32 +0200, Adam Górski wrote:
> [...]
    myśli coś takiego czy tzw jakość sygnały spada czy tylko poziom?
    307 poziom sygnału jest mniejszy o sumę tłumienia poszczególnych, np 218 ma 8,5dB a
    307 8,2dB to pomiędzy wspólnym wejściem a każdym z wyjść jest suma (zakładając ze
    mówimy o sygnałach cyfrowych). A teraz jak na początku będzie 307 a na obu jej
    końcach stawię po jednej sztuce 218 to czy obie te konfigurację są takie same?

    > To trochę takie samo pytanie jak o anteny. Czy antena od telewizji
    > analogowej będzie odbierać telewizję cyfrową?
    >
    > 1.Tak jeżeli ma odpowiednie pasmo. A pierwsze lepsze zdjęcie pokazuje
    > pasmo 5-1000MHz wiec powinno być bez różnicy.
    > Rozumiem że nie jest istotny kanał zwrotny ( istotne w kablówce ).

    tak, pod warunkiem, że jest podłączona cyfrowym kablem. uświadomiłem to
    sobie, gdy w castoramie zobaczyłem DIGITAL ANTENA CABLE... teraz juz
    wiem, czemu na sdtarym analogowym kablu nie chce mi odbierać

    ;)

    a.