  • Data: 2016-01-13 14:03:59
    Temat: Re: Zwoje kabla na linii telefonicznej
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 13:56:23 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > NTG (w ogóle nie wiem, czy takie rzeczy do Usenetu pasują).

    No weź przestań :) Czasy Arnolda, czy expierda już minęły, teraz tutaj już tylko
    normalni ludzie się zostali (mam nadzieję). BTW, czy pl.misc.polityka jeszcze żyje?
    Czy też spisek żydowsko-masoński już wybił wszystkich?

    > Listwy są dobre w szafie. W studzience ani nie ma miejsca,
    > ani by nie było dobre. Łączenie grubego kabla na żelki ani
    > nie wygląda na dziką partaninę, ani nią nie jest.

    Ale ja nie piszę o łączówkach, na litość!

    http://solutions.3mpoland.pl/3MContentRetrievalAPI/B
    lobServlet?locale=pl_PL&lmd=1289381790000&assetId=12
    73671309443&assetType=MMM_Image&blobAttribute=ImageF
    ile

    Strona 38 i kolejne.

    > przy tym żadnego znaczenia kierunkowość kabla ani żadnie
    > inne podobne audiofilstwo.

    wyobraź sobie dwie tarcze zegarowe ustawione jedna za drugą. Połącz jedynkę z
    jedynką, dwójkę z dwójką i tak dalej. Bez problemu, prawda? A teraz obróć jedną z
    tarcz tak by nie były jedna za drugą, tylko frontami do siebie. I spróbuj wykonać te
    połączenia teraz. Zwłaszcza w przypadku tarczy numerowanej nie do 12, a dajmy na to
    do 400.