  • Data: 2011-03-28 13:58:13
    Temat: Re: Zużywanie się oleju silnikowego
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" napisał w wiadomości grup

    > Panowie, liczyłem na więcej rzeczowości. Na jednym forum zostałem
    > zakrzyczany przez "garażowych ekspertów", że skoro chcę zmieniać olej
    > tak rzadko, jak każe producent - to mój problem, ale żebym potem z
    > płaczem do nich nie przychodził, bo mnie ostrzegali.

    Nie słuchaj tego pierdolenia tylko zmieniaj co ile trzeba i ciesz się
    jazdą :D. Producent pewnie i tak daje limit kilometrów mniejszy niż
    rzeczywisty, żeby zapominalscy nie zacierali silników.

    Nie zamierzam się sugerować poradami ekspertów z internetu. Chodzi mi
    bardziej o to, że te legendy gdzieś mają swój początek. Ciekawy jestem
    genezy tego typu poglądów. Na forum dowiedziałem się, że pochodzą one z
    mądrości zlotowych, gdy przy piwku siadają sobie motocykliści i opowiadają,
    jak po to zmianie oleju ich maszyny momentalnie odżywają. Na zloty nie
    jeżdżę więc nie wiem.