  • Data: 2010-07-02 12:50:13
    Temat: Re: Zuzycie opon na torze
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-02, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Wybieram sie do Poznania na Speed Day i zastanawiam sie czy przed wyjazdem
    > powiniennem sprawic sobie nowy komplet opon. Zuzycie aktualnego oceniam na
    > 2-3kkm cywilnego jezdzenia. Czy na torze w ciagu kilku godzin doprowadze
    > je do takiego stanu, ze nie bede mogl juz na nich wrocic tych 300km?
    > Pytanie moze naiwne, ale moja wiedze na temat jezdzenia po torze czerpie z
    > wypadow na tor kartingowy i relacji MotoGP w telewizji :)

    Z doswiadczen z Nowodworu powiem tak - mialem jeszcze 3-4mm bieznika, po 5
    sesjach x 25min i biegu kontrolnym zostalo prawie nic ale myslalem ze jeszcze
    pojezdze i po jednej sesji moim oczom ukazal sie o taki widok:
    <http://picasaweb.google.com/artur.zabronski/Nowodwo
    r#5482356468100625586>

    Duzo tez zalezy od tego jak chcesz jezdzic, jak delikatusnie to pewnie Ci
    starczy ale jak chcesz czesto odkrecac manetke do konca to moze byc slabo.
    Nie mozesz zabrac opon ze soba?

    --
    Artur
    ZZR 1200