  • Data: 2019-10-03 20:19:04
    Temat: Re: Żodyn się tego nie spodziewał. Kierowcy debile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5d96390d$0$17347$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 03.10.2019 o 19:40, s...@g...com pisze:
> [...]
    html

    >No i super. Jak widzisz ma jednak pierwszeństwo "right of way". Poza
    >tym to nie jest przepis a "poradnik bezpieczeństwa".

    No wlasnie - tego nie pisal prawnik, wiec nie wyciagaj wnioskow z jego
    "right of way".

    >Ciężko żeby pisali, że masz się władować pod pojazd, jak widzisz, że
    >się nei zatrzyma.

    Jak masz pierwszenstwo w polskim znaczeniu to oni maja tak jechac,
    zeby nie przejechac :-)

    >Jednakl nie zmienia to pierwszeństwa.

    Tylko to "you should clearly show" ... ja tak jak jade droga z
    pierwszenstem to nic nie pokazuje :-P

    >Nie, nie jestem. Jesteś w stanie znaleźć przepis że piszy nie ma
    >pierwszeństwa na przejściu?

    dawalem linka. Pozostaje fachowo przetlumaczyc i/lub uzyskac fachowa
    interpretacje od niemieckiego prawnika :-)

    >Zagrzożenie o którym koguci pisze, wynika z tego, że kierowcę
    >zaskakuje obecność pieszego na pasach.

    >I git - będzie chcial to ze swojego pierwszeństwa nie skorzysta. Nie
    >zmienia to faktu, że jak będzie chciał skorzystać i wejdzie to
    >pierwszeństwo ma.

    I najpierw mu nic nie pomoze, a potem sie dowie ze wtargnal wiec jego
    wina :-P

    J.