  • 1. Data: 2012-02-02 06:40:01
    Temat: Znowu [wiadoma marka]!!!
    Od: Grejon <g...@g...com>

    http://www.fakt.pl/Koszmar-na-drodze-Trzech-mezczyzn
    -zginelo-w-wypadku-,artykuly,144472,1.html

    "Auto, którym jechali zderzyło się czołowo z BMW"

    Taaa... tylko z artykułu wynika, że to Astra wyprzedzała na czołówkę...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 2. Data: 2012-02-02 09:31:44
    Temat: Re: Znowu [wiadoma marka]!!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >"Auto, którym jechali zderzyło się czołowo z BMW"
    >Taaa... tylko z artykułu wynika, że to Astra wyprzedzała na

    Bo inni by ustapili, a ch* w BMW i granadach nigdy nie ustapia :-)

    A artykulu wynika tez ze kierowca astry stracil panowanie nad
    pojazdem. Watpie zeby wyprzedzal tak kompletnie na czolowke, wiec
    gdyby BMW jechalo z przepisowa predkoscia i minumum uwagi, to by
    zdazylo zahamowac :-)

    J.

  • 3. Data: 2012-02-02 10:51:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grejon,

    Thursday, February 2, 2012, 6:40:01 AM, you wrote:

    > http://www.fakt.pl/Koszmar-na-drodze-Trzech-mezczyzn
    -zginelo-w-wypadku-,artykuly,144472,1.html
    > "Auto, którym jechali zderzyło się czołowo z BMW"
    > Taaa... tylko z artykułu wynika, że to Astra wyprzedzała na czołówkę...

    A jakie to ma znaczenie? BMW winne i koniec! Frigo i węże!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-02-02 11:03:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 06:40, Grejon pisze:

    > "Auto, którym jechali zderzyło się czołowo z BMW"
    > Taaa... tylko z artykułu wynika, że to Astra wyprzedzała na czołówkę...

    Niech mi teraz ktoś powie, ze NCAP o niczym nie świadczy :]

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2012-02-02 12:08:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup

    >Niech mi teraz ktoś powie, ze NCAP o niczym nie świadczy :]

    Przydaloby sie wiecej zdjec i szczegolow - bo na tym jednym to widok
    kiepski, ale rzeklbym ze jakby auta ucierpialy podobnie.
    Moze bez pasow jechali, moze poduszki pomogly, moze masy zadzialaly, a
    moze wyjda z tego 4 ofiary ..

    Tym niemniej jak pisalem - w Austrii od 20 lat ofiar systematycznie
    ubywa. A raczej nie mozna tego zrzucic na autostrady, ilosc
    samochodow, swiatla (nie pomogly im a wrecz zaszkodzily) ... czyzby
    wiec lepsze samochody ?

    J.

  • 6. Data: 2012-02-02 12:26:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-02-2012 12:08, J.F pisze:

> [...]
    > ubywa. A raczej nie mozna tego zrzucic na autostrady, ilosc samochodow,
    > swiatla (nie pomogly im a wrecz zaszkodzily) ... czyzby wiec lepsze

    Zdecydowanie lepsze samochody (także).

    --
    Paweł

  • 7. Data: 2012-02-02 14:43:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    -zginelo-w-wypadku-,artykuly,144472,1.html

    > A jakie to ma znaczenie? BMW winne i koniec! Frigo i węże!

    A w Astrze I Sedan typowy użytkownik takiego wózka - dziadek, co to 40
    lat za kółkiem bez wypadku...

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2012-02-02 20:16:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 06:40:01 +0100, Grejon <g...@g...com> said:

> [...]

    > którym jechali zderzyło się czołowo z BMW"
    >
    > Taaa... tylko z artykułu wynika, że to Astra wyprzedzała na czołówkę...

    Taaa... tylko z tytułu nie wynika nic ponad to, co tam napisano.
    Zgodnie z prawdą, co sam potwierdzasz opisując treść artykułu...

    No i nie BMW, a bmw, bo to nie koncern tam jechał.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-02-02 20:36:13
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:jgene7$scf$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > No i nie BMW, a bmw, bo to nie koncern tam jechał.

    Idź podyskutuj na ten temat z autorem tych słów:

    Wyraz bmw (lub BMW), oznaczający samochód marki BMW, to skrótowiec (rodzaj
    skrótu). Zasady ich tworzenia nie są skomplikowane, podają je duże słowniki
    ortograficzne PWN (reguły [218-220]). Wprawdzie forma bmw nie wpisuje się do
    serii z podanymi wyrazami, ale mamy inne podobieństwo, czyli wyrazy FIAT
    (skrótowiec) i fiat. Można by też formę bmw wiązać ze skrótami bhp i agd.
    Nie powiedziałbym w związku z tym, że zapis bmw jest błędny, choć mogę się
    zgodzić, że dyskusyjny. Jeśli zrezygnujemy z niego, pozostanie nam tylko BMW
    albo - przez analogię do pekaes - beemwu, ale taka pisownia zostałaby chyba
    odczytana jako żart.

    -- Jan Grzenia, Uniwersytet Śląski

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2012-02-02 21:50:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-02 20:36:13 +0100, 'Tom N'
    <n...@2...dyndns.org.invalid> said:

    > Idź podyskutuj na ten temat z autorem tych słów:
    >
    > Wyraz bmw

    Dziękuję bardzo, właśnie napisałeś to, co trzeba.
    BMW to nie to samo co bmw.
    ;>

    --
    Bydlę