  • Data: 2010-09-14 15:20:23
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak"

    > Szczegolnie wtedy jak los z morrisa zmienil pas wprost przed jadacego
    > _swoim_ pasem motocykliste.
    >
    > PS
    > Jak sie tak bedziesz zapluwac ze zlosci na motocyklistow, bedziesz
    > mial zajady.

    W ten sposób mozna prowadzić dyskusję do u.... śmierci, ponieważ gdyby
    kierowca morrisa jechał z dozwoloną predkością policja nie
    chciała/musiała go zatrzymywać - najbardziej ciekawi mnie jednak
    zachowanie tych wszystkich krzykaczy choćby na niemieckich drogach -
    jadą jak trusie 50km/h, 40km/h czy ile tak akurat jest i ani słowa
    sprzeciwu