  • Data: 2010-09-09 00:30:59
    Temat: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.09.2010 23:55, Cavallino wrote:
    > http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8352515,Fatal
    na_seria_wypadkow.html

> [...]
    > ranny. Poturbowany jest też drugi motocyklista. Ale ten na szczęście
    > zdążył zahamować. Zsunął się z motoru i upadł na jezdnię."
    >
    > Jak znam życie to chodzi o łapanki z pasa rozdziału - czyli
    > zatrzymywanie jadących po najszybszym pasie.
    > Sam nieraz widziałem jakie cyrki się działy jak próbowali kogoś
    > zatrzymać z tego miejsca.
    > Debilizm, to jest mało powiedziane.
    >
    > Dla niewtajemniczonych - to jest bezkolizyjna, droga krajowa, parę km
    > dalej przechodząca w ekspresówkę, 3 pasy ruchu w każdą stronę, dozwolone
    > 80, ale nikt tam poniżej 100 nie jeździ, chyba że wie że suszą.

    Hmmm, no jak na mój gust to to się nazywa niezachowanie odpowiedniej
    odległości od poprzedzającego pojazdu...
    Jeśli chcą sobie przekraczać prędkość to (poza miastem) niech sobie to
    robią, ale naprawdę tak ciężko ogarnąć prostą i imho dość logiczną
    zasadę - im mocniej przekraczam dozwoloną prędkość tym bardziej ogarniam
    otoczenie?

    Tak wiem, kapelusz warning. Wolę kapelusza 60 na 80 który jedzie tyle
    ile potrafi niż kretyna który jedzie tyle ile jego fura daje radę...