  • 41. Data: 2012-01-18 23:03:30
    Temat: Re: Zn?w protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Teraz napieraj, a debila będziesz jednak musiał uzasadnić - podobnie
    > jak z tym równaniem do Romana :)

    OK, twoje slowa mozna bylo zrozumiec dwuznacznie. Natomiast porownanie do
    Romana to rzeczywiscie moze troche przegiecie ;)

    sz.

  • 42. Data: 2012-01-18 23:09:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > A teraz pomyś chwilę. Niby dlaczego ma u nas być po np. 4.5 kiedy w
    > tuż obok jest po 8 (Austria)?

    bo u nas średnie zarobki nie wynoszą tyle co w austrii ba anwet nei wynosza
    połowy tego.

  • 43. Data: 2012-01-18 23:38:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > OK, twoje slowa mozna bylo zrozumiec dwuznacznie. Natomiast porownanie
    > do Romana to rzeczywiscie moze troche przegiecie ;)

    Ile można o tym trollu gadać, zostaw go już w spokoju. ;)

  • 44. Data: 2012-01-18 23:39:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > bo u nas średnie zarobki nie wynoszą tyle co w austrii ba anwet nei
    > wynosza połowy tego.

    No fajnie, ale co z tego?

  • 45. Data: 2012-01-18 23:40:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > To, że tobie się przytrafiają białe myszki nie
    > swiadczy o tym, że wszyscy tak mają.

    A Tobie myszki jakiej barwy się przytrafiają?

  • 46. Data: 2012-01-19 10:07:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 14:39:02 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    odróżniasz podatki od ustalania cen?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 47. Data: 2012-01-19 10:34:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-18, szufla <b...@e...pl> wrote:

    > A co mnie to obchodzi, nie mam pojecia. W konstytucji jest tez zapis, ze
    > masz prawo do bezplatnego leczenia, tak ?

    Nie.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2012-01-19 11:15:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 18:10:42 +0100 osobnik zwany yabba
    wystukał:

    > Nawet jakby ktoś sprzedawal paliwo po 0,01 zł, to i tak musi doliczyć
    > obowiązkowo akcyzę.

    musi ją zapłacić. sprzedawać moze po 0,01zł.

  • 49. Data: 2012-01-19 11:25:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie.

    trudno

    sz.

  • 50. Data: 2012-01-19 12:04:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dnia pięknego Wed, 18 Jan 2012 18:10:42 +0100 osobnik zwany yabba
    > wystukał:

    > musi ją zapłacić. sprzedawać moze po 0,01zł.

    Dla klienta obojętne. I tak musi zapłacić 0,01 + akcyza.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba