  • Data: 2010-10-30 09:42:42
    Temat: Re: Znów koparka wrogiem polskiego Internetu?
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2010 19:30, Airen pisze:

    > Kolega sugerował, że najprawdopodobniej któryś z zagranicznych peerów
    > PLIXa odpadł z niego w wyniku awarii światłowodu. (...)
    >
    > Herlok Sz.

    Ok, rozumiem. Wcześniejszej wypowiedzi tak nie odebrałem. Nie dotarło do
    mnie, że chodzi o zagraniczny peer PLIXa. Być może dlatego, że byłem
    wtedy jeszcze przed analizą nagłówka wiadomości i nie wiązałem wtedy
    jeszcze tej niepodpisanej wypowiedzi z nikim z PLIXa. Być może czytałem
    w za dużym biegu, a może za bardzo rozproszyła mnie uszczypliwość
    dalszej wypowiedzi.

    Dzięki za wyjaśnienia. Pozdrawiam.

    --
    Sławek Lipowski