    From: "Martin Lukasik" <m...@m...pl.i.hate.this.spam>
    Newsgroups: pl.comp.sieci,pl.internet.polip,pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zniszczenie GBIC'a przy spawania światłowodu....
    Date: Tue, 5 Dec 2006 09:39:22 -0000

    > Mnie się zdarzyło że sprawny port w switchu ATM (STM-1) przetestowany
    > "na biurku" uszkodził się w trakcie spawania jakieś 900-1000 metrów
    > dalej. Na kilkaset używanych portów to był jedyny który kiedykolwiek mi
    > padł w tych urządzeniach, więc nie sądzę żeby był to przypadek.
    >
    > Przypuszczam jednak że nie padł detektor ale sam laser (po "odbiciu"
    > promienia).
    >
    > P.S. na priv bo stąd mam ReadOnly na newsy.

    Ja mialem tego pecha w zeszlym tygodniu. Przewod podpiety do LX-a, nie wiem
    dokladnie ile tego; szacuje, ze 800m (miedzy trzema pietrami ;>).
    Laser dziala, ale dioda padla...

    m.

    --
    Marcin Lukasik, marcin na milea kropka pl
    http://milea.pl -- sieci bezprzewodowe

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.''