  • Data: 2014-07-09 11:56:38
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 09 Jul 2014 11:46:44 +0200, Alf/red/

    > Może chcę wiedzieć gdzie uważać mimo braku fotoradaru.

    Spoko. :) To miłe w sumie, bo w przyszłym roku dziecko miałem puszczać do
    szkoły tym przejściem, ale patrząc zza, w sumie względnie bezpiecznej,
    kierownicy samochodu co tam się teraz dzieje, to strach iść nawet staremu.

    Dlatego mimo wszystko jestem za stawianiem FR, nawet jeśli czasem stają w
    pozornie sennych (jak to opisał Marcin N) miejscach.

    Jest Objazdowa na poczatku Traktu. :)
    Link w drugim poście dla ścisłości.

    --
    Pozdor Myjk