  • 71. Data: 2010-10-12 22:57:42
    Temat: Re: Znaleziono swiadka
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 21:38:22 +0200, R2r napisał(a):

    > Również i Ty - w świetle wymienionych przez Ciebie aktów prawnych - nie
    > masz obowiązku np. pisania na grupy dyskusyjne. A jednak to robisz...
    > :-)
    Oczywiscie, ale nie twierdze, ze musze, bo inni bzdury pisza :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 72. Data: 2010-10-12 23:36:30
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    LEPEK wrote:

    > Rozróżnij proszę sturlanie się do trawiastego rowu od przypierdolenia
    > w jadącą z przeciwka ciężarówkę...

    Może ziewał akurat. :-)

  • 73. Data: 2010-10-12 23:39:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-12 22:38, LEPEK pisze:

    > Po lusterkach mu ta ciężarówka świeciła?! Nie zauważyć we mgle, że cię
    > coś wyprzedza?!?!

    No do tego to jeszcze trzeba czasem spojrzeć w te lusterka.
    Wielu kierowców zupełnie nie obserwuje tego co się dzieje za nimi. W
    lusterko taki spojrzy _może_ jak sam będzie chciał wyprzedzać, ale nie
    wcześniej.

    Do tego policjant mówi że nie było tam śladów hamowania, ani busa, ani
    ciężarówki.
    A to z kolei mogłoby wskazywać, że bus nagle wyjechał zza pojazdu który
    planował wyprzedzić i od razu się zderzyli.

  • 74. Data: 2010-10-13 00:32:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oczywiście zawsze jest możliwość że widział, a że był np. wczorajszy, to
    > wolał się z miejsca wypadku oddalić.

    Albo że depnął w gaz podczas wyprzedzania i ponosi dużą część winy za ten
    wypadek, o ile nie całość.
    A prosto z trasy pojechał do prawnika, dowiedział się co ma gadać, więc
    teraz już nikt się nie dowie jak było.

  • 75. Data: 2010-10-13 00:33:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Da się nie słyszeć. Nie słyszałem jak 10m za mną
    > pojazd wpadł w poślizg i wpadł do rowu.

    Między wpadł do rowu a przyrżnął czołowo w TIRa jest przepaść.

  • 76. Data: 2010-10-13 00:34:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > A to z kolei mogłoby wskazywać, że bus nagle wyjechał zza pojazdu który
    > planował wyprzedzić i od razu się zderzyli.

    Albo ze 100 innych możliwości.

  • 77. Data: 2010-10-13 00:46:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-13 00:32, Cavallino pisze:

    > Albo że depnął w gaz podczas wyprzedzania i ponosi dużą część winy za
    > ten wypadek, o ile nie całość.

    To jest dość naciągane, bo raz że kierowca busa w sytuacji podbramkowej
    raczej by odruchowo stuknął tego wyprzedzanego (tu jest jeszcze pytanie
    czy tego nie zrobił) niż nadjeżdżającego z przeciwka, a dwa że widząc
    przyspieszającego wyprzedzanego (a samemu mając samochód bardzo słabo
    przyspieszający) w końcu jednak by wymiękł i zaczął hamować.

    > A prosto z trasy pojechał do prawnika, dowiedział się co ma gadać, więc
    > teraz już nikt się nie dowie jak było.

    To co przecieka do mediów to już przeszło taki głuchy telefon, że
    niewiele wiadomo.
    Prokurator wie o wiele więcej - takie rzeczy jak np. to kiedy gość się
    zgłosił i w jakich okolicznościach.

  • 78. Data: 2010-10-13 00:49:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To jest dość naciągane,

    Ale taka możliwość istnieje.
    I na pewno jest bardziej prawdopodobna niż Twoje "nic nie widziałem, nic nie
    słyszałem".

  • 79. Data: 2010-10-13 01:41:02
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 12:25:55 +0200, krzysiek82 napisał(a):

    > prędkość, brak wyobraźni, oraz typowo polaczkowe podejście ęa może się
    > uda." nie wiem jak było w tym przypadku, ale wiele podobnych już było i

    W tym wypadku, to za niska prędkoć - jakby jechał szybciej, to by zdążył...

    --
    ___________ (R)

  • 80. Data: 2010-10-13 01:42:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 03:33:49 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

    > Patrząc ze zdjęć to tam było gdzie uciekać, widać kierownik był bez
    > grama wyobraźni i z miernymi umiejętnościami - dojrzał światła z
    > naprzeciwka - majtnąć kierownicą i wylądowałby w rowie, może chociaż
    > część ludzi by przeżyła.

    Raczej wszyscy by przezyli... Ale niestety, mnało kto planując wyprzedzanie
    przewiduje taką opcje ratunkową...

    --