  • Data: 2009-03-10 19:44:04
    Temat: Re: Zna ktos te kombinezony?
    Od: Rafal G <R...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar, 18:11, b...@g...com wrote:
    > Wyglada spoko ale nie slyszalam o tej marce. Zna to ktos?

    Ja mam skorzane kombi Forza PC2, przejechane 7000 km od lipca do
    grudnia w niekoniecznie dobrych warunkach(zarowno >30 C w slonce jak 3
    stopnie w deszczu, raz nawet snieg ) i spisuje sie bez zarzutu, nie
    farbuje ubran pod spodem, nie pruje sie, material praktycznie nie jest
    zniszczony - wyglada na to ze jeszcze posluzy.
    Protektory ma Knoxa twarde poza tym na plecy ktory wyglada marnie -
    ja jezdze w zolwiu.
    Kupilem na MotoTargu za 850 zl i jak na te cene nie mam nic do
    zarzucenia.
    Kolega ma skorzany kombinezon Rift i burty Forza - tez nie narzeka.
    Nie polecam kaskow RST - odpadaja te nakladane spojlery, sa glosne a
    glowna ochrona przed parowaniem jest wlot na czole ktory przepuszcza
    powietrze nawet jak jest zamkniety.
    Troche opinii -> http://tinyurl.com/ciuchy-RST.

    --
    Rafal