  • 41. Data: 2009-09-24 14:56:37
    Temat: Re: Zmory-motory
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 16:01:49 +0200, Zefir
    <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl> wrote:

    >No to studentki z polibudy, z "mechaniki i budowy maszyn". :P

    uuu, widze ze Magic podpadl.... ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 42. Data: 2009-09-25 07:19:26
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WITO pisze:
    > Ręce opadają. Dzisiejsza polityka.

    No w końcu przeczytałem cały ten artykuł. Nowatorski co do formy (pisany
    jakby z pkt. widzenia motocyklisty i jego/jej "argumentów")-

    Poza formą, i próbą przedstawienia gawiedzi typowych "argumentów stron"
    (głośne wydechy żeby usłyszeć moto, skoro nie widzi - jak ma zobaczyć
    skoro moto w 4 sek. robi 200 metrów?) - nic nowego nie wnosi, a autorka
    (*) posypała się ze swoim pseudo-obiektywizmem w opisie wypadku w którym
    moto przeciął na pół megane, w wyniku czego zdechł pies. I motocyklista.

    (*) - to zapewne szowinizm, ale jeśli tego typu artykuł podpisuje
    kobieta, to od razu mi jakimś (ntb. wyśmiewanym przez nią samą)
    kolorowym pisemkiem zajeżdża. Dziwię się, że "Polityka", którą uważam za
    tygodnik o najwyższym poziomie w Polsce wydrukował tak niskiego lotu,
    mimo niejakiego "odrobienia lekcji", artykuł bez przesłania.

    Nic nie wnosząca dyskusja o domniemanym problemie: polska specjalność.

    --

    pozdr
    pj

  • 43. Data: 2009-09-25 09:35:05
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    KJ Siła Słów wrote:

    > ze loud pipes save lives
    > (absolutna bzdura)

    Absolutna prawda. Pieszym ratuje, nie wchodza mi pod kola.
    K.14.

  • 44. Data: 2009-09-25 11:52:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kocyk pisze:

    > Absolutna prawda. Pieszym ratuje, nie wchodza mi pod kola.

    zjedz z chodnika.

    KJ

  • 45. Data: 2009-09-25 13:09:16
    Temat: Re: Zmory-motory [OT]
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "(pj)"
    Dziwię się, że "Polityka", którą uważam za
    tygodnik o najwyższym poziomie w Polsce wydrukował tak niskiego lotu,
    mimo niejakiego "odrobienia lekcji", artykuł bez przesłania.

    Coz rynek wymaga krwi, potu i lez na pierwszych stronach, poczytaj to:
    http://www.polityka.pl/na-poboczu/Text01,1137,285863
    ,18/
    to dopiero "pisarstwo" na zamowienie.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 46. Data: 2009-09-26 21:32:01
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > zjedz z chodnika.

    Chyba bym się brzydził, no chyba że zapewnisz z autopsji, że smaczne.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 47. Data: 2009-09-27 12:47:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    KJ Siła Słów pisze:
    > loud pipes save lives (absolutna bzdura)

    Sam jestes bzdura !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 48. Data: 2009-09-27 21:31:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Magic pisze:

    > Ja mówiłem o dziennych a nie zaocznych.

    One studiuja dziennie. Maja na to duzo czasu na emeryturze.